4.7/10
מסוג הסרטים הנוסחתיים שבמרכזם מחזר שרמנטי וחתיך שמתגלה כאדם מסוכן. בחור צעיר שעובר לגור עם דודו החולה, הוא שכנה של אישה בגיל של אימו ושנמצאת במשבר עם בעלה בחייהם הזוגיים. אחרי לילה שבו הם מקיימים יחסים ואחרי שהיא מבהירה לו שזה היה משהו חד פעמי, הוא אינו מרפה ונוקט בשיטות מניפולטיביות ואלימות. בין היתר הוא מתחבר לבנה של האישה ומנסה להסיט אותו נגד הוריו. לומר את האמת, ג''ניפר לופז זמרת ענקית אבל שחקנית בינונית. הסוף כמובן צפוי.
מותחן נהדר. סרט שמשאיר אותך במתח לכל אורך הסרט. השחקנים היו מצוינים
מה כבר אפשר להגיד על הסרט הזה ? מתח? אימה? עניין? אז , לא לא ולא ! סרט בינוני ביותר , ממש כאילו נגמרו הרעיונות לסרטי מתח ופשוט אנחנו מקבלים העתק של מליון סרטים שכבר ראינו בעבר , האימא היפה והסקסית עם בעיות במשפחה , השכן החתיך שכאילו נחמד אבל פסיכופט לא קטן שכופה את עצמו עליה. רק להגיד היינו ראינו וכנראה שנראה עוד כאלה בעתיד ...
סרט מעולה, עד הסוף שהיה דיי שיגרתי ומשעמם ורגיל. ג''ניפר לופז-מהממת!
סרט יפה ומצויין .שווה כל רגע ומותח מאד לא להחמיץ !!!!
סרט מתח עשוי כמיטב המסורת האמריקנית - סקס , אהבה נכזבת , קנאה בוערת וסוף שאינו בוחל בשום אמצעי , קיטשי ולא אמין ככל שיהיה , על מנת לגרות את בלוטות הפחד והאימה. למי שמחפש סרט בזאנר - אפשר לראות , במיוחד שגניפר לופז בתפקיד ראשי....
לא מאמין שסרט כזה עשה כל כך הרבה רעש, מה כי לשחקנית הראשית קוראים גניפר לופזקלישאתי בטירוף הרבה שמן לא יצא לי לראות סרט ממש מעפן, מזל שלא שילמתי שקל ראיתי במחשב ויתרה מכך סגרתי באמצ קלישאתי וזול
סרט יפ ומותח למרות שהעלילה דיי צפויה
סרט מעולה! עשוי טוב, מותח בלי הפסקה ממליץ בחום, אני אישית מאוד אהבתי!
סרט נחמד, אך לא מהמבריקים בז'אנר שלו (מתח). בסה"כ כן מותח ומעניין, אך די צפוי מראש. אפשר לראות.
סרט צפוי, אינו חדשני אם כי מייצר מתח כיאות לקיטש אמריקאי. עושה את העבודה, וכן, אפשר להינות ממנו.הוא אינו מתוחכם.
הסרט עצמו מאד צפוי, אך משחק אמין ונהדר של גניפר לופז. הסרט מותח ואינו משאיר ספק לגבי המשכיות העלילה.
נהניתי מאד מהסרט שהשאיר אותנו במתח וסקרנות לכל אורכו וכמובן גם ממשחקה ומיופיה של גיבורת העלילה ז''ניפר לופז אשר מסתבכת באהבה לבחור צעיר ומופרע, כפי שמתברר שמתשתכן בדירה שמולה
מותחן שכמותו ראינו כבר עשרות.. הסרט מתחיל מסקרן אבל אחרי 20 דק'' מבינים את הפואנטה ויתרה מזאת הכל צפוי עד מאוד. השחקן הראשי שמתיימר להיות בחור בן 19 נראה ומתנהג כמו בחור בן 30 ג''ניפר לופז במשחק מתאמץ ומתייפח לא מצליחה להעביר את המסר שהיא מפוחדת וסצנת הסיום בכלל מופרכת על כל הקלישאות ההוליוודיות. לא מומלץ . ואפילו לראות בטלויזיה אני בספק שהייתי מבזבז את הזמן.
סרט לא משהו בלשון המעטה...
סרט גרוע לפי כל קנה מידה. צפוי, משעמם, בנאלי ולא אמין. אני בשוק שהוא קיבל כזה ציון גבוה. לא ראוי אפילו בתור סדרת טלויזיה סוג ג''. פשוט תת-רמה. תחסכו לעצמכם את הזמן ותראו דברים יותר מעניינים.
חיזור גורלי. הסרט מתחיל קצת משעמם, מתפתח לדרמה רומנטית חביבה עד פורנוגרפית, ממשיך כסרט מתח, ומסתיים כסרט אימה אכזרי, מלחיץ ודוחה. ואז הוא נגמר. עשוי לפי הספר, או נכון יותר לפי הרבה סרטים שנעשו לפניו בז''אנרים האלה. הוא לא סרט רע, הוא טוב לסוגו, אבל די סתמי. ג''יי לוֹ נעימה למראה.
עימות גורלי - אבל הפוך. סרט המתח האפקטיבי הזה הולך על הדפוס המוכר של מצב פשוט בחיים שהולך ומסתבך עד שהופך למצב של סכנת חיים ואימה. הסרט מותח ומשעשע, אם כי משתשמש בכל קלישאה של הג''אנר הזה, ולכן די צפוי. באופן כללי, סרט נחמד להעביר כמה שעות למי שאוהב סרטי מתח ואימה.
שבויה –סרט מתח שנע על מס צירי זמן ,כשבמהלך הסרט אנחנו מקבלים רמזים והעלילה מסתבכת ומצמידה אותנו למסך עד תום. ממליצה בחום .
היותר טוב בסרט-זה שהוא מעניין לכל אורכו,שיש שינויים ב"גובה הגלים" שלו,שיש התפתחות העלילה ממצב של דופק 60 למצב של דופק 100 מחלקו הראשון לחלקו השני,שהמשחק ע"י צוות השחקנים(ובראשו ג''ניפר לופז הבלתי מזדקנת)הוא ללא דופי,ושהסרט עובר מצליח להיות כמעט את כל הז''אנרים במהלכו: רומנטי,דרמה,מתח,אימה...רק קומדיה ובדיוני הוא לא.ממש לא. הפחות טוב בסרט- זה ששמו והפרומו שלו חושפים מייד את העלילה העיקרית ומי טוב ומי רע,ושבסייפא שלו משולבים סצנות קצרות של אלימות אכזרית מוגזמת ומיותרת לטעמי. היינו שלושה,כשאשתי והבת דירגו אותו על 9,ואני על 8- מה שבכל מקרה אומר שהוא מתאים לכל מין,ושהוא טוב. לכו ותהנו.