7.5/10
סרט טוב, מעניין ומעשיר אם כי קצת מרגיש מרוחק ולא מספיק תופס בבטן. הוא מוסיף הרבה ידע על התקופה ועל המעשים הבלתי נתפסים שאירעו בה במדינות הדרום של ארה"ב, ושופך אור על דמותו של מרטין לותר קינג, אבל עושה את זה בצורה כזו שאתה לא מרגיש שאתה באמת מכיר את האיש בסיומו. יש פער בין נאומיו מלאי הפאתוס והרגש שלקוחים מהמציאות, לבין האדם עצמו כפי שמגולם על ידי דיוויד אויילואו : מן דמות יבשושית כזו שלא ברור מאיפה הוא מצליח להוציא מתוכו נאומים כאלה. יכול להיות שזו היתה המציאות, וזה האיש, אבל על אף שהייתי מרותקת לסרט, יצאתי ממנו עם תחושה שמשהו במרכיב הדרמטי של הסרט חסר. הוא מרגיש יותר כמו יומן אירועים כרונולוגי מאשר כמו סרט דרמטי. בכל זאת, כדאי לצפות.
סרט איום ונורא.... הביוגרפיה הכי גרועה EVER
סרט מצויין, צודק ומרגש. מצליח להחיות את המאבק של מרטין לוטר קינג ולתת לו מימד חדש ויפיפה. סיפור המאבק כנגד האפליה הוא אירוע שכל אדם בהיותו אדם חייב לדעת ולזכור, והסרט מצליח להעביר את האירועים והמסרים בצורה הטובה ביותר. חבל רק שנאומו המפורסם "יש לי חלום" הושמט מהסרט. בכל מקרה, סרט חובה.
סרט מרתק וחשוב על תקופה אפלה בהיסטוריה . 8 בסולם statham.
סרט טוב שחושף בפנינו תקופה אפלה בה שחורים היו חסרי זכויות ועל גיבור אחד בשם מרתין לותר קינג שנלחם בכל כוחו לשחרר אותם.בזכות בימוי ומשחק טובים הסרט נותן לנו לחוות את התקופה בצורה הכי ריאליסטית.
סרט מצויין, עשוי נפלא. שחקנים גדולים, מומלץ בחום
סרט טוב עם הפקה מושקעת ושחקנים טובים, סיפורו של לותר קינג שלא ויתר על עקרונותיו וסחף אחריו אומה שלמה למאבק לא אלים לחופש וחירות. הסרט לא חוסך באירועים קשים ואלימים ונותן לנו הצצה מקרוב לעוול שנעשה לאפרו אמריקאים.עם זאת הסרט קצת ארוך יכלו לותר על כמה סצנות מיותרות ומשעממות.
עשוי מצוין, שחקנים טובים מאוד, הפקה מושקעת, מומלץ ביותר. הסרט הצליח לגרום לי להרגיש שותף למהלך ההיסטורי הזה. האלימות הפיזית מוחשית, וזו שמתחת לפני השטח מוחשית עוד יותר. משחק מהפנט של דיויד אויילואו שמשחק את מרטין לות''ר קינג.
קיבלתי כרטיסים מאתר הסרט - בלעדיהם כנראה שלא היתי הולכת לסרט או אפילו שומעת עליו. סרט נהדר עם משחק מאוד יפה שמספר את סיפורו של מרטין לותר קינג ומאבק השחורים בארה"ב על זכות הבחירה. סרט מעולה וחשוב. תודה לכם אתר הסרט :)
סרט ממש טוב. מרגש.
סרט חזק ומרגש המבוסס על סיפור אמיתי של אדם אמיץ, שלא ויתר על עקרונותיו, מותח לכל אורך הסרט ומומלץ בחום רב. תודה לאתר הסרט!
סרט מעניין, מרגש ומטלטל. הסרט מציג חלק מהסיפור של לותר קינג מנקודת מבטו שלו, ברגעים של התלבטות, אמונה ותקווה, בחייו האישיים עם משפחתו, חבריו והציבור שהאמין בו. השימוש בשחקנים מצוינים ולא מוכרים נכון לסרט שכזה ותורם לאמינות. רצף של מעל לשעתיים של התרחשויות אשר הצופה מזדהה בנקל עם מסריו, לעיתים קשים אך האופטימיים בסופם.
סרט חשוב מבחינת הנושא אבל הרגשתי שהוא מעט שטחי ומשעמם.
סרט חשוב מאוד מבחינת הנושא ההיסטורי המוצג בו, המאבק של השחורים בארה"ב לשוויון זכויות בהנהגת מרטין לות'ר קינג. הסרט היה קצת ארוך מידי וקצת מפוספס מבחינת איך שהנושא בו הועבר. לא השאיר מספיק אימפאקט. מומלץ לצפייה בגלל נושאו, אך ראיתי סרטים טובים ממנו בנושא היסטורי זה.
סלמה זהו סרט המספר סיפור היסטורי על מאבקו של מנהיג הכושים בארה"ב מרטין לותר קינג לקבלת מתן זכות הצבעה לשחורים בשנת 1964. הסרט עשוי היטב, צבעוני מאוד, ומלמד אותנו על ההיסטוריה והתקופה. אני נהניתי.
מעניין
למי שיש קושי לשבת שעתיים פלוס מול המסך בלי הפסקת שירותים, לא כדאי לראות את הסרט הזה בקולנוע. אפשר גם לצאת באמצע לכמה דקות, לא מפסידים איזו תפנית משמעותית בעלילה. הסרט מתאר את מלחמתם של האפרו אמריקאים בגזענות בדרום ארצות הברית באמצע שנות ה-60 במאה ה-20. מרטין לותר קינג מוביל את המאבק הזה. הם נלחמים גם באזרחים הלבנים הגזענים שלא רוצים לתת להם שיוויון זכויות וגם בנשיא ובחקיקה נגדם. חשוב לראות. מומלץ.
קצת מרוח ומפוספס! אין ספק שהסרט מספר סיפור חשוב מההיסטוריה על נושא חשוב ביותר הבעיה היא ה"איך". אני מאד אוהבת סרטים בנושא גזענות, אבל כאן הרגשתי שהוא לא הועבר כמו שצריך. השעה הראשונה קצת שעממה אותי ובאופו כללי הורגש שהסרט היה קצת מרוח וארוך מדי. המחשק אומנם היה מעולה והסיפור מעניין אך ההעברה של הכל קצת פחות...
סרט שמראה לך בדיוק מה שהוא צריך להראות. מעורר השראה ותקווה. כדאי לצפות גם אם פחות מתעניינים בהיסטוריה.
סרט מצויין, למרות אורכו לא משעמם כלל, מקרב את הצופה לחתיכת הסטוריה משמעותית ביותר, שממריאה מעל הזוטות היומיומיות וההבלים שסביבנו. מרטין לותר קינג, אדם גדול, ענק וסרט מצויין. לכו לראות!!!