שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
8.4/10
אחד הסרטים החזקים והמרגשים שיצא לי לראות. וים ונדרס שוב מתעלה על עצמו. הסיפור מאחורי הצילומים החברתיים מרתק והסרט מסתיים בנימה מאד מרוממת לב ואופטימית. רוצו לראות!
סרט תיעודי עוצמתי עם מוזיקה נפלאה. המסר שלו הוא שיש תקוה לכדור הארץ אם רק נרצה!
סרט מעולה של וים ונדרס.העולם שלנו לטוב ולרע בהסתכלות דרך עדשת המצלמה של הצלם המאוד מיוחד סבסטיאן סלגאדו. סיפור חיים מרתק בשחור לבן,שמח ועצוב עד מאוד,עם אופטימיות ותקווה לשינוי ולהתחדשות.
סיפור חיים מרתק הסובב סביב למצלמה בסרט מאתגר המביא סיפור של אנושיות ברגישות