6.6/10
כיפי ביותר. אהבתי אותו אפילו יותר מהראשון. העלילה זורמת ומעניינת והסרט מצחיק לאורך כל הדרך.
מצחיק מאוד ואפילו טוב יותר מהראשון
סרט מאכזב !!! האנימציה מעולה, הדיבוב העברי נפלא, הפס-קול מדהים, הבדיחות משעשעות לרוב והדיאלוגים די טובים אבל התסריט והעלילה צפויים מאוד ואפילו משעממים לעיתים. בקיצור, אם עברתם את גיל 12, פשוט אל תראו !!!
סרט מצוין שווה לצפייה אני מאוד קשוח לסרטים אחרים אבל הסרט הזה שווה את הציון שלי הוא מצחיק,מרגש,מותח ויפה ומי שכותב שזה סרט לא טוב הוא לא מבין את הסרט ואת המה שקורה בעולם הזה
סרט מאוד יפה ומרשים קצת אכזבתי מהסרט בגלל שמאוד התרשמתי מהסרט הקודם אבל בכל זאת מאוד יפה ונחמד
יצא לי לראות את הסרט הזה לפני הסרט הראשון, בואו נגיד שהוא פתח לי את התיאבון וגרם לי לרוץ מיד לראות את הראשון בלי היסוס. 9/10
נסיון שלא כל כך מצליח לשמר את הקסם שבסרט הראשון. לראות בבית לכל היותר.
סרט מצחיק מהנה ואפילו טוב יותר מהקודם
ראיתי את הסרט עם ביתי בת ה - 13 ונהנו. סרט קליל ולדעתי פחות טוב מהסרט הראשון. אני אוהב סרטי אנימציה אבל לדעתי לא מתאים לכל גיל אלא לגילאי ילדים ולאנשים כמוני שאוהבים סרטים
סרט חמוד, מצחיק, לא עולה ברמתו על הסרט הראשון אבל עדיין שווה צפיה.
סרט חמוד ומצחיק אהבתי את הראשון יותר הבלה בלה בלה לא היה מצחיק כמו שהיה מצחיק בסרט הראשון אבל בקיצר סרט מצחיק
חמוד. לא ממש לילדים. אלא לקצת בוגרים יותר. גיל 8 ומעלה.
המשך מיותר סתם הורס את הרעיון של הראשון
הסרט מצחיק ויפה, אבל העלילה הרגישה תקועה. בכל זאת נהנתי
סבלנו לכל אורך הסרט, לא מומלץ. סרט מצויר שטותי מאוד, בלי לב, עלילה או הומור בוגר כלשהו... אין טעם להשקיע בזה כסף.
סרט מצחיק וזורם עם עלילה מעניינת עד לקראת הסוף שיש קטע דרמה מיותר אבל הוא לא מפריע להנות ממנו בקיצור, שווה צפיה * מומלץ לראות קודם את הסרט הראשון כדי להבין את העלילה וכמה בדיחות
סרט מצוין יותר טוב מקודמו העלילה בנויה טוב סוף מדהים
סרט יפה ומהנה כמו הסרט הראשון. שווה מאוד ללכת עם הילדים. הייתי מעדיף ללכת לסרט עם הדיבוב המקורי באנגלית אבל כשיש ילדים, אין ברירה. :-)
יותר טוב מהסרט הקודם. ובזמן האחרון מה שהמבקרים של האתר אומרים - זה שטויות. סרט מעולה, מצחיק - כל הקהל נהנה!