שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
תת רמה, לא מצחיק, מנסה להעביר מסרים שיש הרבה יותר דרכים חיוביות להעביר.
לא התלהבתי במיוחד מהסרט. סתם הרגשה שלקחו כוכבי ילדים והרכיבו עליהם תסריט, הרבה עלילה אין, לפעמים יש קטעים מגוחכים שאמורים להצחיק בכוח. די אכזבה .
סרט ילדים נחמד ומהנה עם שלל כוכבים שגם מעביר מסר לילדים שדרך אגב מאוד נהנו.
סרט משפחתי חמוד על ילדים וערכים. עם כל הקלילות שבו הוא מכיל מסר חשוב של שמירה על איכות הסביבה וזה שעור חשוב להורים וילדים. כדאי לראות