שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
שאלה של ציפיות וזווית הסתכלות. אם באים מוכנים לחירטוטים ומוכנים לקבל אינפנטיליות כסוג של הומור מוצלח אז אפשר להעביר שעה וחצי בהנאה יחסית. אצלי זה פחות הלך.השחקנית הראשית מתוקה אבל זה לא מספיק. ציון 6.5.
דרמה קומית מפתיעה על מעצבת המנסה להשתלב בחברת העיצוב של אביה למורת רוחם של אשתו השניה ובנותיה עלילה קולחת ומשחק מצויין מעניקים לשמאלץ ההוליוודי עניין וקלילות מהנה
סרט נחמד להעביר את הזמן מתאים בעיקר לבנות
מפתיע לטובה. סיפור עם טוויסט נחמד מאוד על בחורה עם קצת חוסר מזל בחיים אבל הרבה אמביציה ורצון טוב להצליח. מסר טוב. והשחקנים יפים וחמודים מאוד
חברה שלי שכנעה אותי לבוא איתה והאמת שהיה לא רע בכלל - סרט מתוק, מרגש וממש מצחיק. באמת הופתעתי מכמה שהוא מצחיק. כדאי לראות :)