שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
עלילה צעירה ופשוטה- הדרך להגשים חלום נעורים מה שכן הרבה מוזיקה קצבית- עושה חשק אחרי הסרט רק לצאת להשתולל טוב באיזה מועדון בכללית סרט חמוד וקצבי
לוקח זמן להבין את תוכן הסרט כי הוא ערוך בצורה די משעממת. בסופו של דבר העלילה די מענינת אבל לא מרתקת.
סרט נחמד, אני נהניתי, העלילה לא יותר מידי מורכבת, אני חושבת שמי שאוהב מוזיקת האוס/ אלקטרוני מאוד יתחבר
סרט טיפשי, משעמם ומעייף שאין בו כלום - פשוט בזבוז זמן!
סרט לא רע. היה חסר לי כמה דברים בסרט, אבל בגדול סרט יפה.
סרט מקסים ושובה לב!
סרט גרוע ועלילה מטופשת