6.3/10
ביצוע השחקנים נחמד. רמת העניין בינונית. לא מומלץ לצפות בקולנוע אפשר לחכות לטלוויזיה.
הביקורת וגם הצופים פיספסו סרט מצויין הלקוח ממש מהמציאות הכואבת של חיינו.בחורה ערביה שנקלעה לסיפור אהבה עם טרוריסט ערבי נאלצת(כן!) לשנות את זהותה ולחיות כך למעלה מ20 שנה.לאושר הזה יש מחיר שאותו היא משלמת.חבל שהסרט מוקרן בכל כך מעט בתי קולנוע. מומלץ!
אם הייתי מספרת לכם את העלילה, על פניו, היא מעניינת. אבל הביצוע - סתמי, ארוך, לא אמין ומשעמם. התאכזבנו.
סרט טוב, משחק מצויין, חלון לעולם רגשי ואנושי שונה מהמוכר לנו, בימוי אינטילגנטי שיצר עלילה שמותירה מקום לדמיון. אהבנו
נדיה. החמצה של רעיון טוב. חבל.
דרמה ישראלית, המציגה פן פחות מוכר בסכסוך הישראלי-ערבי.
חבל! המחצית הראשונה מעולה! צילום, משחק ועלילה משובחים. למרות חוסר הרציפות בציר הזמן הצופה מרותק ומתעניין. עם רגע היוודע זהותה קיימת ציפייה להתעמקות בדמויות ובתגובותיהן, במקום זאת מתחיל רצף של סצנות בנות 2-3 משפטים, ואף פחות שמחטיאות את הפוטנציאל של הסרט. חבל ללכת - מאכזב מאוד! משחק נהדר ותו לא.
סרט מעניין שגורם ממש להכנס לעולם של הדמויות. אין ממש עלילה אלא יותר הכירות עם העולם של הדמויות. מומלץ