שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
לאלה שהולכים לסרט כי זאת קומדיה - אז זה לא. אולי סטירה. לראות את רבקה מיכאלי מדברת צרפתית הייתה חוויה בשבילי. יש קטעים הזויים ומוגזמים. אבל שמחתי שהלכתי לראות.
שימו לב: הסרט מורכב מכמה חלקים (חלקם ביזארים) ללא רצף בעלילה, כלומר כל חלק הוא סרט קצרצר בפני עצמו ובמקביל לאורך כל הסרט השיחות עם הפסיכולוג שגם להן אין קשר עלילתי לסרטים השונים. יש כמה בדיחות, אבל לא מדובר בקומדיה. ממש לא חובה לראות בקולנוע, וזה יותר מתאים לחוקרי קולנוע ותרבות. כמו כן אם יש שחקן/ית שרציתם לראות אותו אז תדעו שהוא ממש כמה דקות בסרט וזהו. אגב, כמה שחקנים ישראליים קופצים לבקר.