7.9/10
סרט אחד הטובים של מארוול, גם מצחיק, גם אקשן, פשוט סרט מעולה, הכי טוב מסרטים תור
אחד הסרטים הטובים ביותר של מארוול. האקשן מרהיב, אבל טוב מה חדש אצל מארוול? העלילה מעניינת, הנבלית הלה בסדר גמור. מה שעושה את הסרט כל-כך מדהים הוא העובדה שבמהלך כל הסרט ת''ור מנסה למנוע את ראגנארוק מלהתרחש ובסוף הסרט כדי להציל את עמו הוא חייב לגרום לראגנארוק. זוהי חשיבה מעניינת מאוד מצד הכותבים. בנוסף, הסרט נשאר קליל לאורך כל הדרך עם הומור משובח, והמוזיקה בהחלט משפרת את חווית הצפיה. בחירה מצוינת של האחראי לפסקול בשיר של רד זפלין. 10/10 ללא ספק.
הסרט הכי טוב של תור ואחד הטובים של מארוול
בלי ספק הסרט הטוב ביותר של תור ולדעתי הוא אחד הטובים של מארוול. הוא מאוד מהנה, מצחיק וגם רציני והוא לוקח כיוון אחר לגמרי. סרט ממש טוב.
פשוט מעולה!!!
אחלה סרט, אקשן במיטבו, מפתיע, סוחף, משתנה כל הזמן. יופי של אפקטים , חלליות וכוחות על ... שווה מאוד
אפקטים מדהימים אבל הרגיש לי כמו סרט ילדים ודי שיעמם אותי. אולי מתאים לקהל צעיר יותר.
סרט מעולה, ההומור מוסיף הרבה לעלילה
חברים יקרים , יש לכם כאן ב2 מילים סרט ילדים . אין הגדרה אחרת לזה , באמת הומור ברמה נמוכה מאוד , כל שניה ניסיון להשתמש במשפט ציני ומצחיק אבל הלוואי וזה היה ציני או מצחיק . הרבה רעש הרבה המולה אבל אם כבר החלטתם לראות אז תעשו טובה ותראו בבית !
סרט רדוד עם הומור ילדותי, אני לא יודע למה אבל מארבל בשנים האחרונות החליטה שהיא משנה את הזאנר הסרטים שלה מאקשן ופעולה לסרטים לילדים עם הומור ילדותי ורדוד, אני הייתי המום כשראיתי את הופקינס בסרט, כנראה ביקשו ממנו נדבה. לא ממליץ ללכת לסרט אלא אם כן אתם חובבים הומור רדוד, סצנות לחימה משעממות וחסרות אקשן.
יפה ומהפנט כמו הקודמים
אהבתי את הסרט מאד, מי שאוהב את סרטי מארוול יהנה אבל ירגיש שההומור קצת ממוחזר וצפוי
מאכזב יחסית לסרטי מארוול האחרים וסרטי תור הקודמים. עדיין סרט נחמד שאפשר ליהנות ממנו... אבל באיזה שהוא מקום נראה שהתסריטאים קצת נתקעו בלי עלילה או רעיון מקורי... והתחושה שנוצרת היא ניסיון להצחיק בכל מחיר (מאד דומה אבל על רמה יותר נמוכה משומרי הגלקסיה), או לחפש משהו מיוחד רק כדי לא לחזור לגמרי על הנוסחאות שקצת התרגלנו אליהן והן מתחילות לשעמם...
אני ראיתי היום את הסרט תור ראגנארוק ביום הקולנוע במחיר 10 שקלים לכרטיס בקולנוע יס פלאנט ראשון לציון וזאת הביקורת שלי לסרט זה היה פשוט סרט מהנה וכיפי ועם אקשן ופעולה במשך כל הסרט ועם הרבה קטעים מצחיקים זה היה מעניין לראות את שיתוף הפעולה בין תור לענק הירוק זה היה סרט המשך לסרטים של הנוקמים עידן אולטרון וקפטן אמריקה מלחמת האזרחים בסך הכל זאת הייתה חוויה מהנה לראות את הסרט תור ראגנארוק אז אני החלטתי לתת לו את הציון 10 ^_^
הנאה צרופה, משעשע ברמות! סיפור מעולה, גיבורים מעולים, עלילה שמתקדמת נכון וטוב. לא מפסיקים לצחוק במהלך הסרט! פשוט כיף! מומלץ מאוד!!
מצחיק, אקשן,שווה צפייה בקולנוע .
סרט קליל ומבדר שלא לוקח את עצמו ברצינות. נהנתי מתחילת אך עם זאת אני חייב לציין שלקראת הסוף כבר התחלתי להשתעמם. סרטי מארוול מתחילים לחזור על עצמם, במקרה הזה היה קשה שלא להבחין בכך אפילו מבעד למעטפת ההומר.
ואוו סרט אחד המדהימים שצפיתי! סרט שהושקעה בה מחשבה בכל פרט ופרט, שחקנים מדהימים ותותחים, כל הסרט נהנו ממש לצפות, משאיר טעם של עוד וחשק לראות את הסרט ההבא כבר! מומלץ מאוד!!! אין לי מילים, סרט מדהים!
לרוב פחות מתחבר לז''אנר אבל הסרט הזה מאוד מהנה, רואים שהביאו במאי קצת אחרת עם שיודע להחדיר קומדיה לסרט גיבורי על. פסקול מלבב.
סרט אקשן מגניב המשלב המוןןןן צחוק (יותר מהרגיל בעיני), מושקע מאוד, שחקנים מוכשרים. מומלץ לאוהבי הז׳אנר