שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
לילדים קטנים. צבעוני, עובר מהר. לא מתוחכם או מרהיב כמו סרטי האולפנים הגדולים אבל שווה את הכסף
הבנות ממש נהנו
הילדים נהנו, סרט מתוקי. אנימציה יפה מאוד. הדיבוב של אליאנה תדהר עשוי נהדר. מומלץ לחובבי ברבי ואנימציה.