שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.0/10
סיפור אמין ונוגע ללב. הקשר בין האחים וסיפור האהבה משכנעים ואמיתיים. דמויות ההורים חיוורות ומלאכותיות . שומר על מתח וענין. אהבתי.
דרמה עצובה על תהפוכות החיים ואיך רגע גורלי משנה אותנו.2 סיפורים מקבילים המשיקים בנקודה מסוימת.קצת איטי,אך עדיין מעניין ושווה וכן אני תמיד מפרגנת לתעשיית הקולנוע הישראלי.כדאי לראות ובכל זאת למרות הקשר הקלוש לצרפת,למה "אמור" ולא השם "אהבה". יש לנו שפה נהדרת
סרט חלש ביותר. אולי 10 דקות מעניינות. חלק מהשחקנים פשוט לא יודעים לשחק. איטי מאוד.
הנושא אמנם דרמטי ומנסה לטפל בדילמות אנושיות, אך התוצאה בינונית בלבד. הטיפול בשאלות המרכזיות אינו יורד לעומקן ונשאר קלישאי ושטחי. לירון לבו לא מצליח להכנס לדמות אותה הוא אמור לגלם וגם ענת עצמון, נטלי עטיה ודן תורג''מן מציגים משחק בינוני ולא יותר. לסיכום סרט בינוני,