שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
סרט שטוח וילדותי. האנימציה נהדרת, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף לאווירה והעריכה נפלאה אבל הבדיחות לא מצחיקות, הדיאלוגים קטנוניים ומחופפים מאוד והתסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות ויצירתיות לחלוטין, לא מעניינים ולא טובים בלשון המעטה. בקיצור, עדיף לוותר.
סרט מאכזב אל תלכו לא מומלץ חשבנו שהוא יהיה דומה ללגו באטמן , אבל זה לא ברמה שלו בכלל.
כמו סרטי לגו קודמים, גם הסרט הזה הוא חוויה למבוגרים שלא חייבים לסבול סרטים על סוסי פוני או לא יודע מה. סרט קליל מדי אך מקסים: הוא ציני, הומוריסטי, ומאוד רלוונטי. מומלץ לצפייה משותפת של ילדים והורים