שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט די ריק. מהסגנון של "אפקטים יפים וללא תוכן" (וזה סרט מצויר). כל סרטי ילדים שהינו בהם בשנה אחרונה (זוטרטפוליס, טרולים, מוהנה) עוברים אותו בסיבוב. בשורה תחתונה הקטן (בן 6) נהנה. הגדולה (8) ואני ממש לא.
סרט יפה, חמוד, קליל,שווה צפייה.