שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
מזמן לא הייתי בסרט כל כך מטופש.
צפיתי בסרט בארגנטינה לפני כחצי שנה, לא הספקתי לצחוק! אחלה רעיון, עלילה מקורית ושונה, לא מזכירה שום סרט אחר.. כיפי ומבדר!
נהדר, משעשע , מקורי, שנון.