שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
צפיתי עם הנכדים שנהנו מאוד
ראיתי עם אחיניי הקטנים שמאוד נהנו סרט לא ארוך מדי זורם וקולח לילדים קטנים :)
סרט זניח וילדותי !!! האנימציה יפהפייה, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף המון לאווירה, העריכה לא רעה בכלל והדיאלוגים קלילים וסבירים אבל מרבית הבדיחות בינוניות ומעטה והתסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות, לא תמיד בכי מעניינים ולפעמים אפילו משעממים ומעייפים. בקיצור, לא כל כך אהבתי. עדיף לוותר !!!
סרט חמוד ומצחיק לאוהבי סדרת הספרים.
היה מגניב
סרט מומלץ לכל המשפחה מאוד מצחיק ומהנה
איזה סרט מפגר אבל כולנו נהננו ממנו. מצחיק, קליל ומהנה.
סרט חמוד ומצחיק