6.7/10
מעולה
סרט חמוד ומתוק. האנימציה נהדרת, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירת הסרט, העריכה לא רעה בכלל, המסרים חינוכיים וחשובים ורוב הדיאלוגים עשויים היטב אבל התסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות ויצירתיות, שגרתיים, לא מחדשים הרבה ולפעמים גם קלישאתיים. בקיצור, אפשר לראות בכיף.
סרט שנון ומצחיק. מתאים לילדים ומבוגרים כאחד.
סרט מקסים מצחיק ומרגש עים מסרים חשובים הילדים נהנו מומלץ.
סרט מרגש מאוד וחשוב מאוד לצפייה לילדים. אף פר לא רוצה את זוועת המטדורים וההתעללות הכרוכה בכך, ואף בעל חיים לא רוצה לחיות בתעשיות הזוועה והגיהנום שהאדם יצר עבורו כשהוא נאבק על חייו העלובים עד השנייה האחרונה בבתי המטבחייים ובתא העקידה. שאנשים לא יסתירו את האמת מהילדים שלהם ומעצמם ויגלו חמלה כלפי כל בעלי החיים. כשיצאתי מהאולם היו שתי ילדים קטנים עם אבא, והם צעקו: "אבא אני לא רוצה לאכול יותר פרות". לא היה מאושר ממני לשמוע זאת. מקווה שמשם הם יתקדמו לטבעונות.
סרט חביב וחמוד, אחיינית שלי מאוד אהבה אותו והוא הצחיק אותה.
הלכתי עם הנכדים שנהנו מסרט מקסים ונוגע ללב על פרדיננד השור בעל לב הזהב :)
תודה רבה לאתר סרט על זוג הכרטיסים! הלכתי עם האחיין שלי. הסרט היה נהדר והוא ממש נהנה. אלו דבריו: נהניתי מהדמות של השור שהיה מצחיק, ניצח בקרבות והשיג את המטרה שלו.
סרט ממש יפה.. מאוד מרגש, וגם עם מסר חשוב.. מומלץ ביותר גם לילדים וגם למבוגרים שאוהבים אנימציות..
כיפי, מהנה עם מוסר השכל!
סרט מקסים וחמוד. עשוי מצוין, כמו שיודעים לעשות באולפני blue sky. אפילו אמי, בת ה-60+, מאוד נהנתה מהסרט, ואף דיברה עליו במהלך אותו הערב. יש בו מוסר השכל יפה, והוא בהחלט סרט לכל המשפחה.
סרט מצוין
סרט טוב הילדה נהנתה. תודה על הכרטיסים חינמיים מאתר סרט!
סרט מעולה עם מוסר השכל,גם למבוגרים
סקט מעולה. בעיקר לילדים. מבדר, מצחיק. חינוכי. לכו לראות בכיף.
תודה לאתר סרט על הקרנת בכורה! הסרט טיפה ארוך אבל בתי בת ה 10 מאד נהנתה ואהבה את הסרט מאד
סרט יפה ומצחיק עם מסר מאוד חשוב מומלץ מאוד ומתאים לכל המשפחה.
סרט מקסים, קצת ארוך אבל הבן שלי בן ה-5 ישב מרותק ומוקסם
סרט בקצב טוב גם הילדים נהנו
פרדיננד הוא סרט מרגש ומשעשע. מעבר לצחוק הוא בעל מוסר השכל על קבלת השונה ועל הגשמת חלומות ומטרות. בני בן ה-6 נהנה ממנו מאוד. ממליצה לראות :-)