שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
סרט מעולה. הגעתי עם צפיות נמוכות וממש נהנתי. חברים שהגיעו איתי וצופים ביציאה מהסרט כולם נהנו. מומלץ
סרט מרתק מלא אקשן ללא רגע דל עלילה מתוחכמת המבוססת על רומן כתוב. בהחלט שווה.
יש לנו פה סרט אקשן קלאסי. אומנם לא מדובר ביצירת מופת מדהימה אבל הסרט בהחלט סרט פעולה קייצי ראוי. לציין לטובה : זוויות צילום ,קצב טוב ומשחק לא רע בכלל של אודיה רש וסם וורתינגטון. פחות טוב היתה סיומת לא אמינה לתסריט. באתי עם ציפיות נמוכות ונהניתי מהסרט.