שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
3.9/10
איפה הסרט בדיוק
סרט זוועתי ועלוב. הצילום לא רע בכלל והעריכה מעול אבל השחקנים נוראיים בלשון המעטה, הפס-קול מציק ומעצבן, הדיאלוגים פשטניים ולא טובים והתסריט והעלילה די צפויים, חסרי אופי וקסם אישי, חסרי מקוריות ויצירתיות, טיפשיים ופשוט איומים. בקיצור, תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו כמה שיותר.
דרוש שיפור רציני סרט נחמד אם מסתכלים עליו מרחוק, כשמסתכלים מקרוב כבר נהיה פחות. עלילה משעממת, קללות רבות, תכנים מיניים לא רצופים ובעיקר משחק משעמם, לפחות אולי עד לסוף הסרט שנהיה קצת מתח שקצת הרים את הקהל. חוץ מזה, הסרט דורש שיפור.
סרט חמוד, אך מלא בעיות ולא מציאותי בעליל. ישבנו כמה חבר׳ה מהתעשייה וזה יותר היה נראה לנו כמו סרט סטאנדאפ על סטארטפים. לא מומלץ, גם לא לילדים, מלא קללות.