שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
סרט מאכזב ביותר. קודר, מפחיד. ארוך ומשעמם. הילדה (בת 4) התלוננה שמפחיד ואיבדה עניין. ילד בן 5 ישב מכווץ בכיסא ופחד. חבל מאד שיש המון סרטי ילדים מפחידים היום.
הלכתי עם הילדה, הסרט לא מספיק מושך, השירים לא מספיק טובים כדי למשוך את הילדים,העלילה די בנלית. בניגוד לסרטים אחרים בז''אנר הסרט לא מלמד.