שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הלכתי עם אחותי לסרט ומדובר באחד הסרט הגרועים שהיינו בהם!!, אל תלכו בשום אופן אחותי רצתה לצאת באמצע אני פשוט כלכך שונא את הסרט הזה לא שווה צפייה בכלל!!!!!!!!!
סרט רדוד ומיותר. השחקנים לאורך רוב הסרט לא רעים, הצילום טוב, הפס-קול נחמד, והעריכה מעולה אבל רוב הבדיחות מגוחכות ולא מצחיקות, הדיאלוגים לא טובים בלשון המעטה והתסריט והעלילה די צפויים, חסרי מקוריות ויצירתיות, לעיתים קלישאתיים, נמרחים מידי, מרגישים מחופפים מאוד ומצועצעים. בקיצור, לילדים בלבד. השאר עדיף לוותר.
סרט חמוד. הלכתי עם בת 6 ובן 8.5 שנהנו מאוד.
מגניב ומצחיק חחחחחחחה
סרט מצחיק ומהנה עבור ילדים מבוגרים פחות יתחברו להומור שבסרט.