6.8/10
אולם הקולנוע היה כמעט ריק כשהגעתי לראות את הסרט, כמעט הקרנה פרטית, אבל מגיע לסרט הרבה יותר צופים. מדובר בסרט מהנה ומרגש. גיבורת הסרט לא בדיוק דמות מיינסטרים, ועם זאת שחקנית נהדרת ושובת לב. למי שאוהב מוזיקת ראפ ולמי שרוצה לראות גם את ה"אנטי גיבור" מנצחים
סרט מהנה מאוד, עם לב טוב ומשחק מצוין. נשאר אחרי הצפיה זמן רב. כדאי לראות בקולנוע
חיפשתי סרט קליל ... כל הביקורות הביאו אותי לסרט הזה... מה אגיד לכם... הנאה צרופה של סיפור פשוט, הומור שנון וגם מוסיקה ראפ... אתה לא חייב להיות חובב מוסיקת ראפ כדאי להנות מהסיפור של הסרט... סיפור חיים. של תקוות, חלומות .... מומלץ הנאה צרופה...
לא התחברתי לסרט. יכול להתאים למי שמאד אוהב ראפ, כי יש המון מזה. מאמצע הסרט הוא יותר זרם, אבל עד אז די נמרח בעיניי.
סרט לא קל ויוצא דופן על צעירה שבאה מאשפתות וממשפחה הרוסה והיא מנסה להתקדם בחייה כראפיסטית. גם אצלנו מוסיקת הראפ תופסת תאוצה, אלא שבסרט המוזיקה מאוד רועשת והשפה גסה ביותר.איני ממליצה לגילאים אלא אם הם אוהבי הז''אנר.לא חובה
סרט מומלץ בחום אמנם סיפור מוכר ועלילה צפויה , ומוזיקת הראפ אינה הבחירה שלי, אבל הסרט מרגש ממש. משחק מעולה ואמין של השחקנית הראשית ושל הסובבים אותה.
דרמה קטנה ומרגשת, מעוטרת בביטים ובסמפולים מדהימים, של שבירת קונספציות על החלום לפרסום ולהצלחה ששובה את כולנו, כל הזמן. ממליץ מאד.
למורות שזה לא סגנון הסרטים שאני רואה,מאד נהניתי וממליצה בחום.
נכנסתי כדי להמליץ על הסרט יש סיכוי שבגלל שהסרט קטן ואין לו הרבה נגישות לקהל תחמיצו אותו אז אם אתם הולכים לקולנוע פאטי קייקס שווה כרטיס
סרט פנטסטי. קפץ לי הטריילר בפייסבוק במודעה ואני שמח שהלכתי לצפות בו בקולנוע בעקבות הטריילר. סרט עם לב גדול ונשמה. כיף גדול מומלץ לכולם
חמוד מאוד, אחלה מוזיקה
סרט חמוד, מתאים גם לנערים קל להתחבר לדמויות. סוג של בילי אליוט של עולם הראפ.
סרט מגניב עם סיפור נפלא, כתוב נהדר, מוזיקה קצבית ומקפיצה, בהחלט ממליץ.
סרט כיפי, מוזיקלי ועם מסר מדהים. ממליץ בחום
סרט מעולה! נהניתי מכל רגע גם מהסיפור וגם מהפסקול. הנאה מובטחת!
ציון 10/10 הסרט הכי יפה שראיתי השנה. ראיתי שמוקרן בכל הארץ אז לכו תבלו זה ה-סרט של השנה.
תענוג. יצאתי ממנו בעננים ואני אשלח אנשים לראות אותו. גם מי שאוהב דרמות וגם קומדיות וגם סרטים מרגשים יהנה פה מאוד. המוסיקה אדירה ממש. שחקנית מהטובות שיש.
הסרט הכי מהנה שראיתי השנה בקולנוע, ישבתי עם חיוך רוב הזמן וזה די נדיר. קולנוע עם הרבה רגש ומסר ושמחת חיים. הפתעה גדולה מבחינתי כי הטריילר לא כזה מבטיח. לא כדאי להחמיץ
סרט חביב ומרגש, על גיבורה ששואפת להיות ראפרית מפורסמת ולמרות חיים לא פשוטים, היא מגשימה את חלומה כנגד כל הסיכויים. בנוסף מוזיקה כייפית לאורך כל הסרט. מומלץ בחום! תודה רבה לאתר הסרט!
מקסים. יש בו הכל..מצחיק, עצוב, מרגש. רוצו לראות!