5.8/10
סרט קליל - יוצאים עם חיוך. מה צריך יותר מזה במציאות חיינו{-:
לדעתי זה יותר סרט שבנות יאהבו... סרט א-מ-ר-י-ק-א-י עם ריס וית''רספון המתוקה להפליא. בעיקרון אפשר לוותר על צפייה בקולנוע אבל אם בא לכם לצאת ובא לכם משהו קליל , זה סרט סבבה לגמרי
חביב,לא יותר מזה. נמרח כמו מסטיק ומשעמם. רעיון הכללי נחמד אבל מועבר בצורה איומה.
עלבון לאינטליגנציה של הצופה.מהגרועים שראיתי.חד משמעית לא להגיע וחבל ריס שחקנית חביבה אבל אין בסרט כלום.
אם לא תגיעו אם ציפיות גבוהות אולי תצליחו להעביר שעה וחצי חביבות.שחקנים לא רעים , וצילום אסטתי אבל אין פה באמת עלילה ואין תסריט.סרט סתמי על כלום ושום דבר.
סרט משעמם ונמרח . בזבוז זמן טהור
סרט רדוד.צילום יפה, אנשים יפים. אך לא יותר מזה.אפשר לוותר.
האנשים אמנם יפים, ומצולמים גם מקומות יפים, ויש סיפור, וגם אהבה, לא מפתיעה, וראינו את הסרט במקום שמקרין סרטים איכותיים, אז ציפינו.... אבל אנחנו ממש התאכזבנו, כי חוץ מאלו אין בו כלום. והתרשמתי שכל מי שהיה באולם, גם הוא- התאכזב. טוב, פעם אחת צחקנו. ממש אפשר לוותר.