5.2/10
אבי קושניר. אפרת וגיל פרנקמשחקים נהדר.סיפור קשה ...והעיקר תמיד לפרגן לקולנוע הישראלי!
מאד מאד איטי מאד מונוטוני צריך הרבה סבלנות, העלילה פשוט לא זורמת , די השתעממתי
סרט אטי מאוד, רווי שתיקות. מנחשת שהתסריט כולו תופס 3-2 עמודים ותו לא, ולדעתי הוא מתאים יותר לאורך של סרט קצר. מתאר אנומליה ישראלית בשנות ה-70 שהמציאות ודאי ייצרה דומות לה. ומשום מה, נראה שהסרט משחזר גם משהו מסגנון הקולנוע הישראלי של שנות ה-70. משחק מצוין, אם כי הליהוק לא כל כך אמין. אז אולי זו גם בעיה במשחק, והוא לא כזה מצוין... יותר מדי קצוות פתוחים לטעמי. למשל, נשארו לי שאלות כמו: איך ייתכן ש-20 שנה אדם לא מבחין שביתו מלא בחפצים ובאביזרים מסוג מאוד מסוים? לא שואל את אשתו מהיכן הגיעו? סרט שדורש סבלנות ולא מתאים לכל אחד, והפרומו מטעה. 6 פלוס.
אווה הינו סרט נוסף, אשר נוגע בנימי הרגש ,בכל הקשור לעבר הבעייתי ,בו התמודדו ביום יום הניצולים ובני משפחותיהם.התנהלות הסרט הינה איטית ולדעתי אף, לא יתאים לכל צופה.יחד עם זאת ,מפאת הנושא החשוב והרגיש הזה, ממליץ כן לצפות.