שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
חביב, בעיקר לקטנים, אנימציה יפה
נחמד ביותר, מתאים יותר לקטנים והורים מעט ישתעממו, הכל מותאם לילדים ואין למה לצפות בסרט יותר מדי, בידר בינוני נטו
סרט מקסים על תחושות ילדנו, חברות אמיתית והתגברות על מכשולים. מתאים לגיל 5 ומעלה.
סרט מהנה אם מוזיקה מגניבה לא מתאים לילדים פחות מחמש אבל מכול בו מאוד אקטואלי