7.7/10
סדרת סרטי משימה בלתי אפשרית לא מחדשים דבר. ההתחלה ידועה והסוף צפוי, אך יחד עם זאת הם מלאי מתח, אקשן, פעלולים מטורפים ודרמה סוחפת. לחובבי הזאנר ולמעריצי טום קרוז
סרט מעולה
מה עוד אפשר לומר על סדרה הסרטים משימה בלתי אפשרית? ראיתי את כולם. אהבתי את כולם אני באמת חולה מושבע שלהם. בכל מקרה אתייחס לסרט הזה כאל עוד פרק בהמשך לסדרת הסרטים של טום קרוז שנותן את כל כולו בסרט הזה. יש שם הכל, אקשן, מתח, דרמה הכל מהכל ואני אוהב שמחברים קצת מהסרטים הקודמים זה נותן תחושה שיש חיים אמייתים לדמויות שם. אני ממליץ לראות את הסרט הזה כיף ומהנה אקשן וכל המרכיבים שעשוי סרט טוב. אגע קצת בעריכה, לדעתי העריכה של הסרט טובה מקודימיו. תהנו!
אקשן טוב. מעביר את הזמן בכיף.
ושוב,עוד משימה שהושלמה,אחרי ביצוע תעלולים ופעלולים מכל הסוגים,הרבה מתח,צילומים נהדרים ברחובות מוכרים של פריז,וגם בלונדון.שעתיים וחצי של תסבוכת,בגידה ונאמנות,חשש ממתחזים מכל עבר.העיקר:הרבה סנטימנטים לחבורה המקורית של משימה בלתי אפשרית.
שעתיים וחצי שעוברות די מהר. בסרטים הכל עובד לפי התוכנית, ושמחתי לגלות בסרט הזה איך דברים יכולים גם להתפקשש כמו אופנוע שלא מניע או פספוס קטן בקפיצה, כמו במציאות. חובה לאוהבי האדרנלין.
אחלה סרט אקשן. טום קרוז משחק מצוין כהרגלו ומבצע את הפעלולים המסוכנים. סרט מצולם בכמה ערים באירופה. עלילה די מרתקת והזמן עובר בלי משים.
סרט טוב עם אקשן מעולה. שעתיים וחצי של אקשן מלא פעולילם, סרט בטעם של פעם לא עוד סרט מצועצע עם פעלולי מחשב את כל הפעלוים המדהימים עשה טום קרוז בעצמו וגם העלילה נחמדה.
מהרגע שהסרט התחיל הבנתי שבאתי לשעתיים של FUN.
מאד שגרתי ובאנלי , לאור הביקורת הטובות שהיו עליו התפתיתי ללכת לראות והצטערתי , סצנות באנליות ללא עניין מיוחד , את רוב המרדפים והפעלולוים ראיתי כבר בסרטים קודמים כך שבאמת אין חידוש או עניין מיוחד - התאכזבתי !
מותחן מפתיע ומהנה מאוד, בין הסרטים שיותר נהניתי מהם בשנה האחרונה! כרגיל, טום קרוז עושה עבודה מושלמת! מומלץ מאוד!
סרט גרוע ביותר. אוסף של סצנות גרועות, מחוברות בקטעי קישור קלישאתיים, טרחניים ומעייפים. ללא ספק, הסרט הכי גרוע של טום קרוז
סרט מתח במיטבו לא משעמם לשנייה. מומלץ בחום
סרט מעולה. שווה צפייה ללא ספק
טום קרוז אכן בטופ שלו בסדרה הזו!!הוכיח שהוא אחד ויחיד במשימות הקשות האלה, קורע את העיר על אופנוע, קופץ מגג של בניין ושובר קרסול...צונח חופשי ממטוס ומטיס לבד מסוק בנקיק מסוכן...לקחתי את הבנים שלי לאיימקסראינו ב4D...חטפנו מכות בגב, שריקות הכדורים עפו לנו באוזן, הרחנו אלכוהל במסיבה וקפאנו מקור כשהוא נסע בשלג.ככה צריך לראות קולנוע ב2018!נהננו בטירוף!
מבדר מלא אקשן תום קרוז תמיד נופל על הרגליים. עם פופקורן ביד באולם ממוזג בידור לא רע... למה 8? עוד סרט בסידרה..
קרוז במיטבו שעתיים ומחצה של מתח ופעולה עוצרת נשימה. מומלץ לחובבי הז'אנר ואוהדי קרוז.
סרט נוסף בסדרה המדוברת.בסך הכל הסרט מספק את הסחורה בלי כל ספק,מאוד קיצבי לכל אורכו.טום קרוז מצויין כהרגלו בסרטים הללו.הסרט מעט ארוך ואת העלילה היו יכולים לפשט קצת יותר. בסך הכל מהנה. ציון 8
טופ קרוז עוד סרט מוצלח מבית משימה בלתי אפשרית הכל היה במקום העלילה הטובה מאוד השחקים שחוזרים על עצמם מחזיקים את הסרט בצורה מעולה האפקטים המוצלחים המתח שמותח אותך מהתחלה ועד הסוף שעתיים וחצי עוף להם ממש מהר כמה סיבובים יש בסרט שמפתיעים אותך כל פעם מחדש המינוס היחיד הכתיבה של הסרט טיפה צפוייה לפעמים אבל זניח ציון : סרט מוצלח מאוד מומלץ מאוד
חלש ביותר. תזיזתי, מייגע, לא מובן, לא ברור...הרעים טובים הטובים רעים, יחסי כוחות לא ברורים, קווי עלילה הזויים, רומנטיקה משעממת. ממש לא מבין למה המבקרים עפו על הסרט הזה. חצי שעה לקראת הסוף כבר יצאתי מהאולם, אפילו האקשן והאפקטים לא היו מספקים מספיק. בקיצור, לא מומלץ...והקודם היה קצת יותר טוב