6.7/10
דנזל וושינגטון לא נח לרגע. המשחק שלו לא מדהים ובכל זאת רוב הסרטים שלו מלאים באקשן סוחף ובאפקטים מצויינים. דווקא בסרט הזה לא נהניתי כמו באחרים משום שהיה די צפוי ונדוש
נקודת שווין 2 הוא סרט שהגעתי אליו עם המון ציפיות . אחרי הסרט הראשון הפשוט מעולה , הגיע לנו סרט ההמשך העובד על אותו העקרון של הדמות הראשית ( דנזל וושינגטון פשוט שחקן ענק ) שמחסלת רעים אחד אחרי השני בשיטתו המיוחדת. אני חייב לכתוב את דעתי ולומר שהסרט הזה הוא פחות טוב מהראשון אבל עדיין סרט שבהחלט שווה צפייה !!!
סרט פעולה נחמד ותו לא. הראשון בסדרה היה פשוט מעולה וזה מרגיש כמו המשך קופתי מאולץ. אפשר לראות בלי ציפיות!
סרט פעולה קליל ונחמד......
סרט אקשן-מתח איכותי. בין הטובים שצפיתי בזמן האחרון, חובה צפייה בקולנוע ומומלץ אפילו בIMAX. שמח שהחלטנו לצפות בו בקולנוע, זאת למרות הביקורות השליליות והלא ברורות שנרשמו פה באתר. משחק מצוין של דנזל, מתח מההתחלה עד לסוף, סיפור מושך ומעניין לאורך הסרט (ויש בו קטע הקשור לשואה), קטעי אקשן לעניין ובנוסף אהבתי גם את המסר הנובע מהסרט כלפיי הנוער שנמצא (ברחובות הקשים). חבל על הזמן, סרט השווה לצפייה בקולנוע ולא מול מסך הטלוויזיה. אין לי ולו טענה אחת רעה כלפיו, לכן הפעם הציון שלי הוא 10 עגול.
די משעמם וצפוי מאוד, די הרגיש חסר פואנטה. אפשר לצפות בטלוויזיה, אין סיבה ללכת לקלנוע.
מאכזב ממש אחרי הראשון. המון בלה בלה בלה ומעט מאד אקשן. מה זה להרוג ארבעה אנשים בעיר מבודדת לעומת העשרות שנהרגו בסרט הראשון... פשוט מ א כ ז ב.
סרט טוב אך מתח לא רצוף
בינוני לגמרי ארוך מידי קצת מאכזב אין שום משמעות
שעמום אחד גדול. הרבה פחות טוב מנקודת שוויון 1. עלילה רדודה ושטחית. אינטרקציה מטופשת, מיותרת ומשעממת בין דנזל וושינגטון לנער שאסף תחת חסותו. קטע האקשן לקראת סוף הסרט מתרחש בתנאי ראות של ערפל וחושך כאשר בקושי אפשר לראות מה קורה שם. ממש אכזבה. אם זה לא היה דנזל, הסרט היה מקבל אצלי ציון 4.
הלכתי לסרט כי אני מאד אוהבת את דנזל וושינגטון. האכזבה היתה גדולה. זהו סרט שמתאים אולי לצפיה בטלויזיה כשממש אין לך משהו אחר לצפות בו. חבל
דנזל במיטבו, המשך ראוי לסרט הראשון..
סרט מאכזב. 20 דקות של אקשן ומשחקו של דנזל וושינגטון לא מחפים על שעה שלמה של עלילה זוחלת, הנמרחת כמו טלנובלה.
מבוים איכותי, סצנות דרמה לצד סצנות אקשן קלות , ברבע שעה האחרונה של הסרט יש קטע פעולה כמו שצריך..והסרט מסתיים כמובן בצורה אמריקאית פטריוטית מתקתקה.דנזל משחק כפי שמצופה ממנו , שזה אומר טוב מאוד.שאר השחקנים במשחק סביר.אקשן ליומיות.
סרט אקשן טוב, משולב עם סצנות דרמה. איש ביטחון שעוזר לאנשים, אולם מצד שני חייב לחסל את החבורה שהתנקשה בידידה שלו. מומלץ לצפייה לאוהבי השחקן דנזל ושינגטון ולצופי הג''אנר.
סרט אקשן טוב כמיטב המסורת גם הקצב טוב לא איטי ולא מטורף ,בהחלט נחמד להעביר שעתיים.
אחלה סרט, לא משעמם לרגע. דנזל הוכיח שוב שאין שני לו. ממליצה בחום!!
הסרט מתחיל חזק ולאט לאט מתחיל לשעמם המון דיבורים עד שנרדמתי והתעוררתי ב 10 דקות האחרונות שהיו טובות ,,בגדול הסרט הראשון היה פי 10 יותר טוב ,חבל