שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.6/10
הסרט משעמם למדי, כשה"תוכן" המהותי בו הוא רעיונות משיחיים/מיסיונרים מצד אחד ושנאה טהורה מצד שני.
סרט חזק ומיוחד על מסעו של גבר ישראלי צעיר שהתדרדר לפשע, גילה את האור לדעתו, והפך למנהיג כת הישועים.אפשר להתווכח או לא להסכים עם דרכו, אך אין להתעלם מהמשחק המשכנע והמהסיפור האמיתי! כדאי מאוד לראות. ועוד הערה קטנה- וכל החזרה בתשובה היום,ללא שום הבחנה, איננה סוג של מסיונריות? חשבו על כך
איטי,לא מלהיב, אמנם מתרחש בשנות ה70 אבל בכל זאת... עמוס בקלישאות או במצבים צפויים. מרגיש יותר כמו סרט סטודנטים מסרט ראוי לקולנוע. חסכו לעצמכם.