5.8/10
סרט נחמד עם קטעי אקשן קצת מוגזמים. עדיף לראות בבית.
תערבבו יחד אש ועשן ומסוקים ומגדל בוער ורעים וטובים , ותוסיפו דויין גונסון בכמויות גדולות. תקבלו סרט מתח רועש וקצבי , קיטשי בכמות גדושה. אחלה סרט כשמשעמם
סרט מותח, עלילה טובה ומעניינת. שחקנים טובים. לא לבעלי לב חלש, מתאים לכל הגילאים.
סרט די בינוני ולא למעבר. העלילה די צפויה,לא מיוחדת או יותר מדי מעניינת,כמו שראינו בהמון סרטים אחרים מאותו הז''אנר.הסרט לא מתרומם ובסיכומו של דבר די מאכזב. בסרט זה גם דה רוק נראה מעט. אפשר בהחלט לצפות בסרט גם בבית. ציון 7 .
עוד סרט טיפשי וטראשי עם דה רוק.. אין עומק ודמויות מעניינות. למי שמחפש עוד סרט פעולה חביב עם הרבה אקשן ויריות, זה הסרט!
עוד סרט חזק של השחקן דווין "דה רוק" ג''ונסון
סרט נחמד מאוד, חזרה לערכים השמרניים, חשיבות המשפחה. משפחה נכלאת למצוקה שמאיימת על חייה, שיתוף פעולה בין בני המשפחה מציל את הילדים וההורים. לא חדש אבל בהחלט הגיע הזמן להחזיר ערכים אלו למסכים.
סרט מתח מצוין משחק טוב
בסך הכל סרט לא רע, אבל גם לא מושלם. מצד אחד אחלה אקשן, מצד שני קצת משעמם לפעמים. אין ספק שדה רוק גונב את ההצגה, וזה דיי ברור שהשקיעו גם בפאן העלילתי ולא רק באקשן ובפיצוצים. אני יכול להגיד שבשורה התחתונה דיי נהניתי למרות שהסוף היה דיי צפוי. מי ששולח ילדים מתחת לגיל 13 לסרט שידע - הסרט אלים מאוד, לא ברור לי למה הדירוג בחו"ל הוא לגיל 13 ומעלה. בשורה התחתונה, סרט חביב
הסרט לא רע. אולי העלילה ידועה מראש ויש כל מיני נקודות לא אמינות, אבל הסרט בכל זאת שומר על סף מתח גבוה ומשאיר את הצופה מעורב.
לא מבין את התגובות הנלהבות פה ,, סרט אידיוטי אכזבה אחת גדולה חבל על הזמן והכסף שלכם אפקטים מצחיקים ולא אמינים
כמה שאני אוהב את דה רוק אני חייב להיות אמיתי, הסרט לא מצליח לרגש ולא במעט, העלילה די סתמית ודה רוק שוב בפעם המיליון נכשל בבחירת הסרט והתסריט הנכון להופיע בו וחבל
וואו...סרט עוצמתי ומבהיל יותר אש ואסון טבע בבניין דייוויד ג''ונסון שחקן מדהים הוא עשה התקף לב על הבניין אבל חוץ מזה הוא הגיבור שהוא עושה לי את הקיץ ונב קמפבל מתוקה להפליא!אבל הייתי ממליץ לגיל 30 ומעלה לא לכל המשפחה
יופי של סרט לקיץ חם ועם פופקורן לכרסם בדקות המתח. באולם היה קהל מעורב של מבוגרים עם ילדים. אבא/אמא ובן/בת, סבא/סבתא ונכד/נכדה. היה שקט גמור ואף אחד מהצופים לא יצא עד לסיום הסרט. דווין ג''ונסון היה מצויין והתאמץ כל כך הרבה למען הצופים:) נכון, זה לא סרט מחדש אבל שווה צפיה. הזמן עבר כל כך מהר...
סרט קיץ מהנה, לוקח את עצמו לא ברצינות, עם קריצות לז''אנר, כיף.
סרט חמוד. הילדים ממש יאהבו אותו סרט שחוזר על עצמו בכל צורה על העבר זאת אומרת שאין משהו חדש בסרט ציון : סרט בית
קיטשי ברמות על...אפילו הסרט המגדל בלהבות משנת 1974 היה יותר מעניין וסוחף למרות שנעשה לפני 44 שנים עם האמצעים הדלים שהיו אז....לא מתקרב לאקשן מהסוג של משימה בלתי אפשרית....לראות ולשכוח...
סרט מותח עם אפקטים יפים. אומנם הסוף ברור וידוע מראש אבל האולם היה מלא ושווה ללכת לצפות בקולנוע.
אפשר לזהות את הדנ"א של סרטים אחרים כאן - לא רק מקדימים ברורים כמו "מת לחיות" ו"התופת" ומשימה בלתי אפשרית," אבל ההיכרות לא תפריע לסף הריגושים שלכם-בסרט פעלולים עוצרי נשימה שגרמו לי למצב כמעט קבוע של אדרנלין בדם וכנראה גם לקהל שהגיע להקרנת עיתונות ביס פלאנט- שפרץ במחיאות כפיים בכל פעם אחרי סצנות שגרמו לנו ממש לעצור את הנשימה.הצלם רוברט אלסוויט עושה שימוש רב במסך האנמורפי כשהוא לוכד את הפלאות האנכיות של מגדל הפנינה, או כשהוא יוצר את צילומי הקלוז אפ על וייל סויר על רקע האש המשתוללת בשמי הלילה והאורות הזוהרים במרכז העיר קאולון. רק מה, אם אתם מפחדים מגובה, וסובלים מפחד גבהים ממש מומלץ להגיע עם חבר בעל זרוע שרירית אותה ניתן לתפוס
סרט מצוין, קליל, לא לוקח את עצמו ברצינות, סצינות האקשן מבויימות מעולה, מבינים מה קורה על המסך. דה רוק מלא בצ''ארם כרגיל. אחלה סרט לראות עם דלי פופקורן ענק במיזוג בקיץ