שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
חביב, רציתי לבלות קצת עם הילדים בני 10,12, הסרט נע לאט,אין הרבה אקשן, סרט שהסיומת היא חצי פתוחה לסרט המשך אך ברור שלא יהיה אז למי שרוצה לבלות זמן חביב עם הילדים זה מתאים.