שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.6/10
אחלה סרט! מצחיק ברמות, מפתיע, קצבי, תענוג של קומדיה בסגנון של מאפיה/מרדפי מכונית. שחקנים מצוינים, מוזיקה מקפיצה, שוה כל רגע.
קורע מצחוק, ממשיך את רוח הסרטים הראשונים בסידרה
מצחיק וקצבי כמיטב המסורת הצרפתית, מומלץ..
קומדיה שכל דקה בה מצחיקה. אהבנו :) :)
