חדשות קולנוע וסרטים

ראיון מיוחד עם טיגריס, המצטרפת הטרייה לסרט "משחקי הרעב"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כשהטלפון צלצל ויוג'יני בונדורנט (51), דוגמנית ומורה למשחק, קיבלה את ההודעה שהיא התקבלה לקאסט של "משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק שני" היא לא יכלה להאמין לגודל מזלה. "התחלתי לצעוק משמחה. בעלי היה בכנס מחוץ לעיר וסימסתי אליו שיתקשר אליי שוב ושוב והוא לא חזר אליי. הלכתי לכלב שלי והתחלתי לרקוד איתו. הייתי חייבת לחלוק את זה עם מישהו ולא יכולתי לספר לאף חבר כי הייתי חייבת לשמור על זה בשקט עד שיודיעו על כך באופן רשמי", מספרת השחקנית שמגלמת בסרט החדש בסדרת "משחקי הרעב" את דמותה החתולית של טיגריס, המסייעת לקטניס וחבריה במאבקם נגד סנואו.

היית מעריצה של "משחקי הרעב" לפני שנכנסת לתפקיד?

"אני אהיה כנה איתך, לא קראתי את הספרים ולא צפיתי בסרטים כשקיבלתי את התפקיד. חשבתי שזה משהו שכנראה אני ארצה לראות אבל לא הגעתי לזה. אחרי שקיבלתי את התפקיד רצתי לחנות הספרים וקניתי אותם. אני ובעלי היינו מקריאים אותם אחד לשני בקול בדרך בזמן שהוא נוהג וזה היה כל כך כיף ומרתק. לא יכולנו להניח אותם מהיד".

בונדורנט התחילה את דרכה בתור דוגמנית בינלאומית בזכות מראה האקזוטי והאנדרוגיני ולאחר מכן עברה לעולם המשחק, כשתפקידיה המוכרים עד כה היו תפקיד קטן בסרט "מועדון קרב" ובסדרה "מסע בין כוכבים: הדור הבא". בשנת 2008 החליטה בונדורנט לעזוב את לוס אנג'לס ועברה עם בעלה לניו אורלינס שם החלה ללמד סטודנטים למשחק והפכה לחלק מקברט מוסיקלי מצליח. לאחר 7 שנים בהן לא שיחקה, יום אחד הסוכנת שלה צלצלה ואמרה ששלחו לה תסריט לסרט גדול, שלא ניתן להגיד את שמו באותה עת. היא ביקשה ממנה לשלוח לה קלטת אודישן תוך 24 שעות. מספר חודשים לאחר מכן קיבלה בונדורנט את התשובה החיובית המיוחלת והצטרפה לקאסט סדרת הסרטים המצליחה של "משחקי הרעב" לחלק החותם של העלילה בתפקיד טיגריס.

[*]

איך היה להיכנס ולסט ולעבוד עם שחקנים צעירים ומוכרים שכבר עובדים זמן רב ביחד?

"זה היה מדהים. לא יכולתי להאמין למזל שלי. הקאסט הוא כל כך מוכשר, הייתי מוקפת בכישרון לא הגיוני. כשעבדתי עם ג'ניפר לורנס הבנתי למה היא זכתה באוסקר היא פשוט כל כך טובה ומקצוענית אבל גם מאוד נחמדה".

נתת להם טיפים בתור מורה למשחק?

"אתה צוחק עליי? הייתי יותר סטודנטית מאשר מורה. הם נתנו לי טיפים. הם שחקנים בליגה אחרת. אני יכולה ללמוד הרבה מהם, זה בטוח".

לצורך הכניסה לתפקיד של טיגריס נאלצה בונדורנט לקום מדי יום ב-4:00 לפנות בוקר, להגיע לסט ולהתיישב לשולחן האיפור בו עברה תהליך מייגע של מעל 6 שעות מדי יום כדי להכניסה לתחפושת החתולית כולל עדשות מגע מיוחדות, שיער תואם ואפילו פרותזות שנועדו לשוות לה מראה חתולי במיוחד.

איך היה לעבור את התהליך הזה מדי יום?

"זה היה מתיש. היו בין שניים לארבעה אנשים במקביל שעובדים עליי. הייתי עוברת כמו בובת סמרטוטים משולחן האיפור לשולחן השיער וכן הלאה. חשבתי שלפחות אני יכולה לנמנם בזמן שהם מאפרים אותי אבל גם את זה לא הצלחתי. בנקודה מסוימת היינו מפסיקים את התהליך כי הם רצו לאפשר לי לאכול, אבל לא יכולתי לאכול כלום עם כל האיפור אז שתיתי עם קשית. רציתי כל כך לאכול מהקייטרינג בסט והייתי צריכה לצפות בכולם בזמן שהם אוכלים. מה שכן, חברי הקאסט מאוד תמכו בי והעבירו לי את הזמן. הכל קורה בשולחן האיפור. כולם עוברים דרכו בדרך לסט ותמיד היה באזז של פעילות והיה לי עם מי לדבר".

איך אימצת את התנועות החתוליות לתפקיד?

"עבדתי עם כוראוגרפית והיא עזרה לי לאמץ תנועות חתוליות. המצאנו תנועות שחשבנו שיתאים לחתול לעשות ואני חושבת שרואים את זה בסרט. כשצפיתי בו שמחתי לדעת שזה עבר וזה נראה טוב".

היית מרוצה מהתוצאה הסופית כשצפית בסרט?

"מאוד. זה סרט עם מסר חשוב לאנשים, בטח בזמנים כאלה. זה סרט על אהבה ועל אהבה למשפחה שלך. סרט שקורא לקהל להתאחד עבור מה שהוא מאמין, להיות עם לב טהור ולעשות את מה שנכון וצריך לעשות. אני בהחלט נהניתי ממנו ומקווה שגם הקהל בישראל ילך לראות את הסרט וייהנה ממנו".

צפו בטריילר לסרט (בדקה 2:14 תוכלו לראות את טיגריס):



רוצים לזכות בערכת מתנות של משחקי הרעב? היכנסו למבצע בעמוד הפייסבוק של Seret ותוכלו לזכות בערכה מיוחדת.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט