שירות לקוחות

כל אחד ואחת מכם חשובים לנו! לרשותכם הנחיות ותשובות לשאלות נפוצות הקשורות לשירות לקוחות
 שירות לקוחות בנושא כרטיסים שהוזמנו דרך האתר
אתר סרט מהווה גוף מתווך / גוף משווק בלבד עבור בתי הקולנוע - האתר מתממשק למערכת הכרטיסים של בית הקולנוע ואינו מפעיל מערכת נפרדת, ועל כן האתר איננו צד בעסקת רכישת הכרטיסים. למרות זאת ריכזנו עבורכם מספר הנחיות וקישורים שיסייעו לכם במידת הצורך.
 הזמנות כרטיסים שבוצעו לבתי קולנוע של מובילנד
* בכל פנייה יש להצטייד בארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה ובכתובת האימייל ששימשה אתכם בעת ההזמנה.
* ביטול הזמנת כרטיסים הנה בהתאם לתנאים של מובילנד.
 הזמנות כרטיסים שבוצעו לבתי קולנוע של רשת לב
* בכל פנייה יש להצטייד במספר הזמנה ובמספר תעודת זהות של המזמין.
* ביטול הזמנת כרטיסים הנה בהתאם לתנאים של בתי קולנוע לב.
 שירות לקוחות בנושא מבצעים באתר ואפליקציית סרט ובפייסבוק סרט
אתר סרט מקיים פעילויות גולשים ומחלק הטבות לחלק מהמשתתפים. להלן הסברים לגבי הזכייה ומימוש ההטבות.
 השתתפות במבצעים באתר - שאלות ותשובות
  • שאלה: מה לעשות אם אין כפתור "שלח" לאחר שעניתי על חידון?
    תשובה: ראשית יש לבדוק האם את/ה מחובר/ת לאתר, שנית יש לנסות לגלוש מכרום או פייר פוקס
  • שאלה: מה עושים במקרה שבו קיבלת מייל זכייה בסרט שמפנה לאישור פרטים אישיים אך במסך הפרטים, אין איך להמשיך?
    תשובה: ראשית יש לבדוק האם את/ה מחובר/ת לאתר, שנית יש לנסות לגלוש מכרום או פייר פוקס
 מימוש כרטיסי זכייה - שאלות ותשובות
  • שאלה: האם אפשר להזין ברקודים באינטרנט במבצעים של קולנועי פלאנט ו/או רב-חן?
    תשובה: לצערנו לא, נכון לעכשיו
  • שאלה: היכן ניתן לצפות בסרט שבמבצע?
    תשובה: בבתי הקולנוע המפורטים במייל הזכייה שקיבלת מאתנו בלבד.
 הקרנות גולשים - שאלות ותשובות
  • שאלה: היכן כתוב לאיזה גילאים מיועדת ההקרנה?
    תשובה: במידה וקיימת מגבלת גיל בהקרנה היא תצויין בעמוד המבצע באתר ו/או במייל הזכייה שתקבלו מאתנו.
  • שאלה: מתי צריך להגיע להקרנה?
    תשובה: במרבית ההקרנות שלנו המקומות אינם מסומנים. לכן במידה וזכית בכניסה להקרנה שלנו מומלץ להגיע כרבע שעה עד עשר דקות לפני מועד ההקרנה. חשוב מאד לא לאחר להקרנה! במידה ואיחרת לא נוכל להתחייב שיאפשרו לך כניסה להקרנה לצערנו.
 שאלות ותשובות בנושא כתיבת ביקורות באתר ובאפליקציה
אנו שמחים על ההיענות האדירה שלכם ועל כתיבת ביקורות איכותיות לסרטים ולסדרות!
 האם כל אחד יכול לכתוב ביקורות באתר?
 האם השם שלי יופיע ליד הביקורת?
  • משנת 2008 ליד כל ביקורת מופיע שם וקישור לעמוד הפרופיל של המבקר. ברירת המחדל היא שם חבר המועדון, אך ניתן לכתוב ביקורות תחת "שם כינוי" לבחירתכם ע"י מילוי שדה "שם תצוגה באתר".
    לחצו לעדכון שם התצוגה שלכם.
 שאלות ותשובות בנושא דירוגים ונתונים סטטיסטיים של סרטים
מטרת הדירוגים היא לסייע לכם להתרשם מנתונים סטטיסטיים וגם מהתחושה הסובייקטיבית הכללית של כלל האוכ' לגבי הסרטים
 איך נקבע דירוג של סרט?
  • מדד הגולשים מורכב ממוצע משוקלל של דירוגי המבקרים המקצועיים של האתר, דירוגי חברי המועדון בעת כתיבת ביקורות גולשים והדירוג הממוצע הכללי/ישיר (הדירוג הפתוח לקהל הרחב, המתאפשר בעמודי הסרטים).
    * לדירוג המבקרים המקצועיים משקל גבוה, לדירוג חברי המועדון משקל משמעותי, ולדירוגים המספריים הפתוחים לקהל הרחב משקל נמוך יותר.
 מהו מדד אחוז הצפיות?
  • % הצפיות/כניסות לעמוד הסרט באתר מסך הצפיות/כניסות לכלל עמודי הסרטים במהלך השבוע האחרון (נמדד מחמישי בבוקר ועד לרביעי בלילה של השבוע הבא).
    * נתון זה מהווה מדד השוואתי מהימן ואובייקטיבי לרמת התעניינות האוכלוסייה בסרט.
 שאלות ותשובות בנושא חברות במועדון החברים Seret+ ושמירת פרטים אישיים
אנו מכבדים את פרטיות חברי המועדון שלנו
 איך ניתן לקבל או להפסיק לקבל את הניוזלטר השבועי?
  • חברי מועדון רשומים רשאים בכל שלב לאפשר או להפסיק את קבלת הדיוור השבועי שלנו באמצעות התחברות לחשבון שלהם באתר או באפליקציה, סימון או הסרת האפשרות המתאימה בעמוד העדכון ולחיצה על כפתור העדכון.
 במידה ומתחברים עם פייסבוק האם אתם שומרים עלינו מידע מיוחד?
  • המידע היחיד שאנו מבקשים בעת ההתחברות באמצעות פייסבוק היא שם, כתובת אימייל ותאריך יום ההולדת. במידה והנכם חברי מועדון יתכן והמידע הזה ישמר יחד עם חשבון חבר המועדון שלכם, אחרת הוא איננו נשמר אצלנו כלל, ובכל מקרה לא ישמש אותנו אלא לשיפור חוויית המשתמש שלכם אצלנו.
    במידה ותמחקו את החשבון שלכם, גם המידע של פייסבוק יימחק, במידה והיה שמור אצלנו.
 איך אוכל לעדכן או למחוק מידע שלי מחשבון חבר המועדון שלי?
  • חברי מועדון רשומים רשאים בכל שלב לעדכן מידע שלהם אצלנו באמצעות התחברות לחשבון שלהם באתר או באפליקציה, עדכון המידע (לרבות מחיקת החשבון בשלמותו, דרך האתר בלבד) ולחיצה על כפתור העדכון.
 איך אוכל למחוק את מחשבון חבר המועדון שלי וכל המידע שנשמר הקשור אליי?
  • חברי מועדון רשומים רשאים בכל שלב למחוק לצמיטוט את חשבון חבר המועדון שלהם אצלנו באמצעות התחברות לחשבון שלהם באתר, לחיצה על עדכון פרטים פה או בתפריט חברי המועדון מימין למעלה בכל עמודי האתר, גלילה מטה ולחיצה על כפתור "מחיקת חשבון חבר לצמיתות".
    * שימו לב, תהליך זה הנו בלתי הפיך! לאחר מחיקת החשבון לא תוכלו להשתתף במבצעים, לקבל את הניוזלטר השבועי שלנו וליהנות מפיצ'רים מיוחדים לחברי מועדון בלבד.
 נגישות
אתר סרט שואף ופועל לאפשר שימוש נוח ואינטואיטיבי באתר באופן שווה לאנשים עם ובלי מוגבלות.
 כללי
לשאלות נוספות הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר:
  • בנושאים הקשורים למימוש כרטיסים והטבות: marketing @ seret.co.il
  • בנושאים אחרים: צור קשר
כתובת: יעקב שבתאי, תל אביב | Address: Yaacov Shabtai St., Tel Aviv
The Wild Robot1רוז הרובוטיתציון גולשים10 / 9.8ציון מבקרים5 / 4.0
There Is Still Tomorrow2מחר יום חדשציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 2.5
Adios Buenos Aires3אדיוס בואנוס איירסציון גולשים10 / 8.7ציון מבקרים5 / 4.0
Take a Chance On Me4אדוני השופטציון גולשים10 / 8.5
Un mondo a parte5עולם מפריד בינינוציון גולשים10 / 8.5ציון מבקרים5 / 3.3
Elioאליאו Flight Riskטיסה מסוכנת Moana 2מואנה 2 Wickedמרשעת
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט