חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "הנוקמים 3", "האלמנה השחורה" ו"קפטן מארוול"

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע מביא איתו המון בשורות טובות, וזה כשאני לא מכליל את הפתיחה המטורפת שהייתה ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" (סוף שבוע עם הכנסות של 182 מיליון דולר בארה"ב). אחרי שדיווחנו לכם שבוע שעבר על פנתיאון של רעים לבאטמן הקרוב בבימויו של אפלק, כעת ניתן להוסיף את ההשפעה של אפלק בעוד פרויקט. השחקן/במאי נבחר להיות מפיק ראשי בסרט "ליגת הצדק". אולפני וורנר מקווים שבעזרת השגחה והכוונה של השחקן המוערך, הם יוכלו לכוון את הפרויקט להיות הצלחה גדולה מזו של "באטמן נגד סופרמן", שלא עמד בציפיות – כלכלית או ביקורתית.

סרט יריבות אחר כן עמד בציפיות, והוא "מלחמת האזרחים" החדש. הרבה מידע יצא לאור לגבי ההפקה, אבל כמה פנינים חדשים התגלו בראיון שנעשה עם תסריטאי הסרט - כריסטופר מרקוס וסטפן מקפילי. הם שיתפו שאכן נעשתה תכנית גיבוי לסרט, אם ההסכם עם סוני לספיידרמן לא היה יוצא לפועל. את סצינת הגיוס של טוני היינו רואים, כשהוא מגיע לאסוף את סקוט לאנג ("אנטמן") מסן פרנסיסקו. דמות אחת שכן תוכננה להופיע, הצרעה (אוונג'לין לילי) נחתכה לבסוף, מתוך החלטה שהמקום הראוי להציג אותה לא יהיה בסרט צפוף כמו זה, אלא בסרט ההמשך שמתוכנן ל"אנטמן".

[*]

התסריטאים מרקוס ומקפילי לא עצרו שם. כעת לאחר ש"מלחמת האזרחים" יצא לאוויר העולם, אפשר מבחינתם לעבור לדבר הגדול הבא. הנוקמים השלישי, "מלחמת הנצח", מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע בעוד כשנתיים בשני חלקים. הם סיפרו שאת הטיוטה הראשונה לפרויקט הענק הזה הם הגישו בסוף אפריל, וכעת הם עובדים על תיקונים לקראת הצילומים. כל דמויות המפתח שהכרנו החל מאיירון מן הראשון בשנת 2008 צפויות להופיע במידה כזו או אחרת במהלך הסרט.

לאט לאט האחים רוסו (במאי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") החלו להדליף גם הם מידע בכל הקשור לסרטים האלה. שני החלקים של "הנוקמים", ששוער שייקראו פשוט 'חלק 1/2', יהיו בעלי כותרות עצמאיות, על אף ההפקה המשותפת (ראו ערך סרטי "ההוביט" ו"שר הטבעות"). עוד נפלט להם, שהדמות של קפטן מארוול כנראה תקבל את הבכורה שלה בחלק הראשון, כלומר לפני צאת הסרט שלה. כנראה שזו הייתה אמורה להיות הפתעה, כי במשך חודשים ההפקה התעקשה שקפטן מארוול תככב קודם כל בסרט משלה, אך כעת אנו יודעים אחרת. אז אכן או שהם פישלו, או ששינו תכניות ברגע האחרון, אבל כך או אחרת הלו"ז של הגיבורה הזו הוקדם במקצת.

[*] וד טרחו להוסיף האחים, כפי שכבר שמענו רבות, שהנוקמים אמור להוות נקודת סיכום שמביאה לסיום מספר קווי עלילה של דמויות – ביניהם עלילותיהם של טוני סטארק וברוס באנר, וכמו כן אמור להוות נקודת פתיחה לרעיונות חדשים ביקום המשותף הזה. כשהבמאים נשאלו האם יש סיכוי שבאחד מהסרטים תופיע דמות מקהילת הלהט"ב, אישרו הבמאים שהדבר עומד על הפרק וזה עניין של זמן עד שכלל הקלפים יתיישרו ויאפשרו גם לזה לקרות. האמירה מתיישבת עם הרצון העז של מארוול להתקדם לעולם יותר מגוון בו יש גם דמויות שחורות (הפנתר השחור) ונשים בתפקידי מפתח (הצרעה, קפטן מארוול).

ואם כבר נשים והאחים רוסו, שניהם יחד עם קווין פיג', המפיק המרכזי במארוול, אמרו שהם לגמרי בשלים להרים פרויקט לסרט סולו לאלמנה השחורה. אחרי שכיכבה כדמות תומכת בלא מעט סרטים מהסאגה, וגנבה לכולם את אור הזרקורים בסצינות שלה, מוכנים באולפנים לשקול באופן רציני את האפשרות להרים לה סרט משלה. הדמות, עם עבר אפל ובעייתי, היא בדיוק דמות שיכולה להפוך את העולם של מארוול לטיפה יותר אפל ופיקנטי, וקצת אפור, בין כל הגיבורים בעלי אידיאולוגיה כל כך חד-משמעית ולא מורכבת. זה יקרה כנראה רק אחרי צאת הנוקמים השלישי ועם סיום "שלב 3" של עולם הקומיקס של מארוול.

עוד שתי נקודות קטנות שעלו השבוע: 1. הסרט ספיידרמן יתרחש אחרי מאורעות "מלחמת האזרחים", כך שאפשר יהיה לצפות להשלכות מהקרב בשדה התעופה ומה המשמעות של כל זה לדמות הצעירה של פיטר.

2. להפקת "ד"ר סטריינג'" גייסו תפקיד מפתח חשוב: המלחין מייקל גיאצ'ינו. המלחין הידוע ("הקול בראש", "משפחת סופר על", הסדרה "אבודים") קיבל על עצמו את הלחנת הפרויקט הזה. כל מי שאוהב את התחום יודע כמה ייחוד ושונות גיאצ'ינו מביא לפרויקטים שלו, מה שמעורר הרבה ציפייה לקראת הסרט הזה.
רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט