חדשות קולנוע וסרטים

מ"רטטוי" ועד "וול אי": הדמויות האהובות מסרטי פיקסאר

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אולפן האנימציה פיקסאר, כבר מזמן ביסס את מעמדו כשליט הבלתי מעורער של הז'אנר. לאורך השנים זכינו לראות דמויות שונות ואהובות על המסך. לכבוד צאת הסרט החדש "קוקו" החלטנו לדרג עבורכם את הדמויות האהובות ביותר מתוך הסרטים של פיקסאר
1. מטור: סרטי "מכוניות"

בעולם שמאוכלס כולו במכוניות, מכונית מרוץ בשם ספידי מקווין עושה את דרכה לצמרת הדירוג בתחרויות. אבל לא עליו באנו לדבר, אלא על ה'סייד קיק' שלו -מטור. דמותו של הגרר שנוצרה על ידי ג'ון לסטר וג'ו ראנפט הצליחה להסיט את תשומת ליבנו מהגיבור הראשי. מטור הוא משאית גרר דרומית עם מבטא וביטויים שיוכיחו זאת. הוא חלוד, טיפש ובעל שיניים לא מושלמות, מה שהופך אותו לריאליסטי. לפי מה שאנחנו יודעים על עברו הוא עבר התעללות שגורמת לו להתעצבן בקלות, אבל מצד שני זה גם מה שמניע אותו ליצור קשרים עם אחרים. הוא אמנם מעצבן לפעמים אבל הוא בעל לב זהב, מה שגרם ליוצרים להפוך אותו לכוכב של סרט ההמשך - "מכוניות 2". אנחנו אוהבים את מטור כי הוא חבר אמיתי וקורע מצחוק שלעולם לא יאכזב אותך.



2. דורי: "מוצאים את נמו"

דורי היא דמות חשובה בסרטים "מוצאים את נמו" ובסרט ההמשך שמבוסס עליה "מוצאים את דורי". היא דגה מסוג נתחן כחול שידועה בעיקר בגלל בעיית הזיכרון לטווח קצר שלה. מה שמיוחד בה זה שהיא יותר מסתם ה'סייד קיק' של מרלין, היא מהווה ניגוד מוחלט לאופי שלו ובכך מוסיפה גוון כיפי ומשעשע לסרטים. הדרך בה היא כבשה את הקהל גרמה לכך שהיא קיבלה סרט משלה. המאבק של דורי בזיכרון הלא כל כך מצוין שלה הוא זה שגורם לה לראות את העולם באופן שונה ולפתור בעיות שדגים אחרים לא יכולים לפתור. היא אדיבה, חכמה ומסורה לחבריה. והחלק הכי טוב שמדובבת אותה לא אחרת מאלן דג'נרס!



3. רמי: "רטטוי"

סביר להניח שאם הייתם רואים עכברוש במציאות, התגובה הראשונית שלכם הייתה איכס! אבל פיקסאר עשו מה שהם יודעים לעשות הכי טוב וגרמו לנו להתאהב ולשנות את התפיסה שלנו לגבי החיה הזו. , רמי הוא עכברוש שלא נותן לדבר לעמוד בדרכו ולכן הוא נחשב בעיני כאחת מהדמויות הכי מעוררות השראה. שום דבר לא עוצר אותו בדרכו להיות שף, אפילו שהוא עכברוש שלא מתקבל בברכה במטבח או שמשפחתו אומרת לו שזה בלתי אפשרי. שלא כמו הדמויות הרגילות, הוא גיבור שמסרב לקבל את גורלו כחיית ביוב ורודף אחר החלום שלו. עם האף הקטן בעל חוש הריח המחודד והידיים הקטנות הוא שולט בשף צעיר חסר כישורים ומגשים את החלום שלו דרכו. למרות כל המכשולים הוא מסתכל על העולם באופן חיובי.

4. וול איי: "וול אי"

לגרום לקהל להתאהב בדמות שאפילו לא מדברת זו משימה כמעט בלתי אפשרית ודבר שהייתי מגדירה בתור מהלך נועז, אבל ב"וול אי" פיקסאר מוכיחים שאין דבר שהם לא יכולים לעשות. כשרובוט\מדחסת זבל הוא הסימן היחידי לחיים על כדור הארץ המזוהם שבני האדם השאירו, הוא מנקה את האשפה ודוחס אותה לצורת קובייה, אחת בכל פעם. המתיקות והתמימות הילדותית שלו באה לידי ביטוי במהלך כל הסרט. בין אם זה כשהוא צופה בקליפ של "Hello, Dolly" או מאוחר יותר בחברות שלו עם הרובוטית המתקדמת והמפותחת, איב. אפשר לומר שוול אי הוא סמל לנחישות ולקהל קל לפתח אליו סימפטיה. אנחנו מרגישים את הכאב שלו כשהוא לבד וצועדים איתו יחד במסעו למציאת אהבה.



5. מייק ואזובסקי: סרטי "מפלצות בע''מ"

אחד מהגאגים הגדולים בסרטי "מפלצות בע''מ" הוא הרעיון של יצורים גדולים ומוזרים עם שמות אנושיים ומוזרים גם הם. במקרה של מייק ואזובסקי זו גם הבדיחה וגם הנקודה. בשני הסרטים, בילי קריסטל מדובב את החייזר הקטן בעל העין האחת שנראה כמו תפוח. למעשה הוא רק עוד עובד רגיל שמחפש להתקדם בחייו. הוא חברו הטוב ביותר של מפלץ גדול ופרוותי בצבע תכלת ויכול היה בקלות להיבלע בצלו, אבל הוא מצליח לבלוט. הוא בטוח ביכולות ההפחדה שלו ומשתמש בהומור כדי להוציא אותם מצרות שנקלעו אליהן. הוא כבש את ליבנו עם הגישה הצינית שלו והניסיונות הבלתי פוסקים להשיג דייט עם רוז סליה.



דמות בונוס - שפן-צבי: "הקפיצה הגדולה"

מלבד הסרטים המצוינים שלהם, פיקסאר ידועים גם בזכות הסרטונים הקצרים שלהם. הייחוד בסרטונים האלו שהם נוצרו לא על ידי היוצרים הראשיים של האולפן. מספר פעמים בשנה, ניתנת הזדמנות לעובדים בתפקידים שונים, מהמנקה עד לאחראי על האפקטים המיוחדים, להציע רעיונות לסרטון. דבר זה יוצר את הייחודיות שבהם כיוון וכל אדם בוחר להתמקד במה שהוא הכי טוב בו. הסרטונים הקצרים מופיעים בדרך כלל לפני הסרט והם ממשיכים לגרוף אוסקרים כל שנה מחדש.

"הקפיצה הגדולה" היא אגדה עם שיעור פשוט לחיים על התמדה וההבנה שלאנשים תמיד יהיה מה לומר, החוכמה היא לדעת להתעלם מזה ולעשות מה שנראה לנו לנכון. השפן-צבי הוא דמות אהובה כי הוא זה שמעביר לנו את השיעור. הוא בעל ערכים ובא לעזרתו של טלה שמרגיש לא בנוח עם המראה שלו.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ קוקו (עמוד סרט)
חץ וול-אי (עמוד סרט)
חץ רטטוי (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט