חדשות קולנוע וסרטים

כנס D23 חושף את הסרטים החדשים של פיקסאר, דיסני ומארוול

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
במהלך סוף השבוע נערך בקליפורניה שבארה"ב כנס ה-D23 השנתי של אולפני דיסני. הכנס מאחד תחת קורת גג אחת את כל העולמות של דיסני לשלושה ימים עמוסים במצגות, אירועים, הופעות, הצצות ראשונות ועוד. להלן סיכום קצר של כל החדשות בנוגע לסרטי הקולנוע הבאים של אולפני דיסני; בהם סרטי לוקאספילם, מארוול, דיסני לייב אקשן ופיקסאר
הסרט החדש של פיקסאר

פיט דוקטר, ה-CCO של פיקסאר, הציג בפני הקהל את סרטי האולפן שעתידים לצאת בשנה הבאה, והתחיל עם הסרט המסקרן 'Soul', אותו הוא גם מביים. הסרט יוצא במסע מהעיר ניו-יורק אל הממלכות הקוסמיות אשר נראות כאן לראשונה ואל "The You Seminar" – המקום הפנטסטי שבו כולנו מגלים את האופי הייחודי שלנו. לאחר שיוצרי הסרט הציגו קטעים מתוכו לקהל, עלו לבמה טינה פיי וג'יימי פוקס אשר מדבבים דמויות בסרט.

פוקס מדבב את ג'ו גארדנר, מורה למוזיקה בחטיבת ביניים שתשוקתו האמיתית היא לנגן מוזיקת ג'אז. פיי מגלמת את 22, נשמה "בהכשרה" אשר פוגשת במקרה את ג'ו כאשר הוא מוצא בטעות את דרכו ל"You Seminar". יחד, השניים ימצאו דרך להחזיר את ג'ו לכדור הארץ, מה שיגרום לו לחשוב שוב על המשמעות האמיתית של הנשמה. בנוסף חשפו יוצרי הסרט שהמוזיקאי עטור השבחים ג'ון סטיסט יכתוב את המוזיקה המקורית לסרט ושזוכי האוסקר טרנט רזנור ואטיקוס רוס (פסקול 'הרשת החברתית', וגם חברי להקת Nine Inch Nails), ילחינו את הפסקול. הסרט יגיע לאקרנים בישראל ב-18 ביוני 2020.

קרואלה דה ויל מקבלת סרט משלה

הסרט הבא שעמד על הפרק הוא 'קרואלה', סרט חדש בכיכובן של אמה סטון ואמה תומפסון. סטון, אשר מגלמת את 'קרואלה' האיקונית מ"על כלבים וגנבים", שלחה למעריצים ברכה מצולמת מהסט כשהיא מלווה בכוכב נוסף מהסרט – אחד מנוקד והולך על ארבע, וכן נחשפה תמונה ראשונה של סטון בתלבושת המלאה מתוך הסרט (עם שיער שחור לבן!). הבמאי קרייג גילספי ('אני, טוניה') יביא את הסרט למסכים במאי 2021, בגישה של פאנק-רוק סבנטיז.

[*]

מתקן השעשועים שהופך לסרט

שון ביילי, נשיא וולט דיסני הפקות, הציג בפני הקהל את הסרט "Jungle Cruise" שיגיע בקיץ הבא ושואב השראה מהמתקן בעל אותו השם בפארק השעשועים של דיסני. כוכב הסרט דווין "דה רוק" ג'ונסון נכנס לאולם על סירת מקורית של המתקן ושיתף עם הקהל "טריילר" לסרט שהציג כמעט אך ורק את דמותו שלו. בתגובה, נכנסה לאולם בנהיגה ברכב הכוכבת אמילי בלאנט, והציגה "טריילר" משלה – המציג פרספקטיבה שונה מאוד מהקודם. ביילי הודיע בגיחוך שאף טריילר מאלה שהוצגו אינו הטריילר הרשמי של הסרט, אשר יגיע לאקרנים בישראל ב-23 ביולי 2020 ומבוים ע"י חאומה קולט-סרה.

תמונה חדשה מתוך "מליפיסנט: אדונית הרשע"

ביילי הזמין לבמה את אנג'לינה ג'ולי על מנת שתציג לקהל קטעים אקסקלוסיביים ותמונות חדשות מהסרט בכיכובה 'מליפיסנט: אדונית הרשע', ההמשך ללהיט משנת 2014. בהמשך עלו לבמה לקול תשואות הקהל כוכבים נוספים מהסרט: אל פאנינג, מישל פייפר וצ'יווטל אג'יופור. הסרט, בבימויו של יואכים רונינג ('שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר'), יגיע לאקרנים בישראל ב-17.10.

[*] הסרט "ראיה והדרקון האחרון"

ג'ניפר לי, המנכ"ל של חטיבת האנימציה של דיסני, הציגה גם היא את הסרטים שעתידים לצאת בעתיד הקרוב. ראשית התייחסה לפנטזיית האקשן-הרפתקאות 'Raya and the Last Dragon', ואליה הצטרפו במאי הסרט פול בריגס ודין וולינס ('6 גיבורים', 'לשבור את הקרח'), המפיקה אסנת שורר ('מואנה') והתסריטאית אדל לים ('עשיר בהפתעה'). ראיה היא לוחמת מהממלכה הפנטסטית קומנדרה אשר חוברת לקבוצה של "לא-יוצלחים" במסעה לאתר את הדרקון האחרון ולהחזיר לעולם אור ואחדות. באי אירוע D23 היו הראשונים בעולם לצפות בקטעים מתוך הסרט, שבו יתנו קולותיהן קאסי סטיל כראיה ואקוופינה ('עשיר בהפתעה') כסיסו, הדרקון האחרון. הסרט עתיד להגיע לבתי הקולנוע בארה"ב ב-25 בנובמבר, 2020.

[*]

מצטרפים חדשים ל"לשבור את הקרח 2"

ג'ניפר לי, אשר כתבה את התסריט של 'לשבור את הקרח 2' וגם מביימת אותו יחד עם כריס באק, הזמינה אותו לבמה ויחד הם הציגו את שני המצטרפים החדשים לקאסט: סטרלינג קיי בראון ('החיים עצמם') שיגלם סגן דסטין מטיאס, ואוון רייצ'ל ווד ('מעבר ליקום', 'ווסטוורלד'), אשר תגלם את המלכה אידונה, אימן של אלזה ואנה. הקהל נחשף לשיר בשם All Is Found, אחד מ-7 שירים חדשים מהסרט מאת הכותבים זוכי האוסקר קירסטן אנדרסון-לופז ורוברט לופז. לאחר מכן הופתע הקהל עם שני שירים נוספים, ראשית Into the Unknown ולבסוף השיר Some Things Never Change בביצועם של אידינה מנזל, קריסטן בל, ג'ונתן גרוף וג'וש גאד הקים את הקהל על רגליו. סרט ההמשך ללהיט הענק משנת 2013 יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-5.12.

פוסטר חדש ל"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר"

נשיאת לוקאספילם קתלין קנדי והתסריטאי/מפיק/במאי של 'מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר' ג'יי ג'יי אברמס הציגו את הפרק המסכם בסאגת סקייווקר. הקהל התרגש כאשר עלו לבמה לא פחות מתשעה מכוכבי הסרט: דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק, אנתוני דניאלס, נעמי אקי, קרי ראסל, ג'ונאס סואטמו, קלי מרי טראן ובילי די ווילאמס, וכן הופעות מיוחדות של R2-D2, BB-8 והדרואיד החדש D-O. במהלך האירוע נחשף פוסטר חדש, וכן באי האירוע זכו לצפות בהצצה מיוחדת לסרט, שיגיע לאקרנים בישראל ב-19.12.

[*]
חדשות מארוול – תאריך ל"פנתר השחור 2" ופרטים על "הנצחיים" ו"האלמנה השחורה"

קווין פייגי, נשיא אולפני מארוול, התחיל את המצגת שלו עם ביקור מפתיע מבמאי הסרט 'הפנתר השחור', ריאן קוגלר. יחד, הם חשפו שהסרט 'הפנתר השחור 2' יצא לאקרנים ב-5 למאי, 2022. לאחר מכן עבר פייגי לדבר על הסרט "The Eternals", והזמין לבמה את חברי הקאסט: ריצ'ארד מאדן (כוכב 'משחקי הכס'), קומייל ננג'יאני ('שוטר על הדרך', 'עמק הסיליקון'), לורן רידלוף (שתגלם את הגיבורה החירשת הראשונה ב-MCU), בריאן טיירי הנרי ('משחק ילדים', 'אטלנטה'), סלמה הייק ('פרידה'), דון לי, ואנג'לינה ג'ולי. פייגי חשף את איורי הקונספט של הדמויות וכן הפתיע את הנוכחים עם הכרזה על שלושה חברי קאסט חדשים: ג'מה צ'אן, שכבר גילמה דמות משנה בסרט 'קפטן מארוול'. תהיה זו הפעם הראשונה ב-MCU שאותו שחקן יגלם שתי דמויות שונות שאינן קשורות זו לזו, קיט הרינגטון, המוכר לכל כג'ון סנואו בסדרת 'משחקי הכס', ובארי קוגן ('דנקירק', 'צ'רנוביל'). הסרט, בבימויה של קלואי זאו, יגיע אלינו לבתי הקולנוע ב-5 לנובמבר, 2020.

פייגי סיכם את המצגת עם חדשות על הסרט 'האלמנה השחורה'; הסרט הראשון בשלב 4 של היקום הקולנועי של מארוול בבימויה של קייט שורטלנד יצא לאקרנים בארץ ב-30 באפריל 2020. הנוכחים זכו להצצה מיוחדת לסרט וכן לברכה מוקלטת מאת כוכבי הסרט סקרלט ג'והנסון, דיוויד הארבור ('דברים מוזרים', 'הלבוי') ופלורנס פיו ('מידסומר' ובקרוב כאיימי ב'נשים קטנות' של גרטה גרוויג).
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט