חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: מהם הסיכויים שנראה את "ג'וקר 2" בקרוב?

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
"ג'וקר" עושה לאולפני וורנר את אחד החורפים המאושרים ביותר שלהם אבל האם זה אומר שנראה עוד מחואקין פיניקס או עוד סרטי סולו על נבלי על? דה רוק שופך בראיון פרטים על קבוצה מפתיעה שתצטרף אליו לסרט הקרוב, במאי "ארבעה מופלאים" מספר לנו את דעתו על הסרט והאם תהיה הופעת אורח מפתיעה ב"הנצחיים"?
דנזל וושינגטון לוהק לקמיאו ב"הנצחיים" בתור מגנטו

בעוד שקווין פייג'י הצהיר כי הוא לא מחפש עדיין שחקנים ל"ארבעת המופלאים" או "אקס-מן", יש סיכוי קל שהוא נכנע ללחץ הציבורי. שמועה חדשה אומרת כי פייג'י הוסיף סצנה נוספת ב"הנצחיים" שמציגה לראשונה את המגנטו החדש בכיכובו של דנזל וושינגטון. לא הרבה נאמר על הקמיאו, אם כי ניתן לשער שמדובר בסצנת פוסט-קרדיטים. ייתכן והדבר אומר שפייג'י מכין את השטח לגיבוש של "הנוקמים" עם "האקס-מן". "הנצחיים" יגיע לקולנוע בנובמבר 2020 בכיכובם של אנג'לינה ג'ולי וריצ'רד מאדן ותחת בימויה של קלואי ז'או ("הרוכב").

[*]

במאי הסרט "ג'וקר" מדבר על סרט ההמשך

טוד פיליפס הוא ככל הנראה הבמאי המפורסם ביותר בעולם כרגע. לא בגלל שהוא הצליח לעשות סרט ב-60 מיליון דולר וליצור ממנו רווח של מיליארד דולר ואפילו לא בגלל שכל התחזיות כבר מצביעות עליו כמועמד מבטיח לפרס האוסקר, אלא כי מישהו צריך להזיז את הישבן ולעבוד על סרט המשך להצלחה המפתיעה ביותר של הקיץ.

בשבוע האחרון החל גל שמועות בנוגע לסרט ההמשך וגם בנוגע למעורבותו של פיליפס בלייבל החדש של סרטי קומיקס דלי תקציב תוצרת די. סי. אבל תרגיעו, זה לא אמיתי בכלל. הרעיון ללייבל אכן הגיע בזמן העבודה על "ג'וקר", אך אין לו שום קשר לפיליפס עצמו שכן הוא חתם על פרויקט עבור הג'וקר בלבד. "הלכתי לוורנר בגלל שידעתי שיהיו דאגות לגבי כיצד נפריד בין הסרט הזה לבין שאר הסרטים שהם עובדים עליהם", אומר פיליפס לאתר The Playlist. "ידעתי שהם יגידו: 'אנחנו הולכים לבלבל את הקהל אם תשים את הג'וקר הזה בסרטים האלו, ואז תעשה דבר אחר לגמרי'. אז הפיץ' שלי היה בנוגע ללייבל חדש, ואני מודה שזה היה די נועז".

עוד סיפר הבמאי שהלייבל שאותו הציע היה אמור להיקרא 'די. סי בלאק' ולשלב מספר במאים שיעבדו בנפרד על סרטי סולו עבור נבלים שונים, אך הרעיון מעולם לא אושר סופית. יחד עם זאת, כן ישנן שיחות בנוגע לסרטי סולו נוספים וכמובן שפיליפס וחואקין פיניקס היו פתוחים לחלוטין בנוגע לרעיונות שלהם עבור סרט המשך. "ובכן, סרט לא מרוויח מיליארד דולר מבלי שידברו על המשך", מסביר הבמאי. "חואקין ואני סיפרנו שאנחנו מדברים על סרט המשך מיד אחרי שצילמנו את הסרט המקורי בגלל שזה דבר שכיף לדבר עליו. אבל השמועות מדברות על דברים אחרים שהיו למעשה לא נכונים. האמת היא שבזמן שאני וחואקין טיילנו מסביב לעולם עם המנהלים של וורנר, כמובן שישבנו בארוחת ערב והם שאלו 'אז, חשבתם על?' אבל שום חוזה לא נחתם עבורנו בשביל לכתוב סרט המשך".

אדם השחור יכיר לנו את ה-JSA לראשונה

סרטו של האנטי גיבור "אדם השחור", בכיכובו של דווין 'דה רוק' ג'ונסון, נהפך למעט יותר מעניין כאשר הכוכב הראשי סיפר כי קבוצת גיבורי על הראשונה מסוגה בקומיקס תככב בסרט. "אנחנו הולכים להציג את JSA ב'אדם השחור'", סיפר ג'ונסון בקידום הסרט "ג'ומנג'י: השלב הבא" והתייחס בצחוק למעורבותו של השחקן קווין הארט. "ב-JSA אולי יש לו תפקיד. יש להם חיית מחמד".

חבורת הצדק של אמריקה הוצגה לראשונה ב-1945 וכללה את הליין-אפ של דוקטור פייט, איש השעה, האטום, איש החול ואת הגרסאות המקוריות של פלאש ואלן סקוט (גרין לנטרן). סופרמן, באטמן ווונדר וומן הצטרפו לקבוצה גם כן בסופו של דבר. נרמז ע"י דה רוק כי הסרט יציג את סיפור המקור של אדם השחור מימיו כנבל עד ימיו כאנטי-גיבור. הסרט יגיע לקולנוע ב-22 בדצמבר 2021 תחת בימויו של ז'אומה קולייט-סרה ("זהות לא ידועה").

במאי "ארבעה מופלאים" (2015) מבקר את הסרט

הריבוט האחרון של 'פוקס' למשפחה הראשונה של מארוול היה אחד מסרטי הקומיקס הכושלים ביותר. ביום שבו הסרט יצא לאקרנים, הבמאי ג'וש טראנק יצא בציוץ שבו הוא מצהיר על מעורבותו של האולפן בפרויקט שלו וסיפר כי הגרסה שהוא ערך הייתה 'פנטסטית'.

עברו מאז 4 שנים שבהן טראנק החל לעבוד על סרט ביוגרפי על אל קפונה ביחד עם טום הארדי בתפקיד הראשי וגם התרחק לחלוטין מז'אנר גיבורי העל. בציוץ חדש, טראנק חוזר לכישלון המפואר שלו ומבקר את "ארבעה מופלאים" מ-2015. "כל מי שבסרט הוא שחקן מצוין ובסך הכול יש שם סרט, איפשהו שם, ולקאסט הגיע להיות בתוך הסרט הזה. כל מי שעבד על 'ארבעה מופלאים' רצה בוודאות לעשות את הסרט הזה אבל בסופו של דבר זה לא מה שיצא".

"מה שאני יכול לומר הוא שיש שני סרטים שונים בסרט אחד שמתחרים להיות הסרט הזה. אבל האם יש #שחררו את הטראנק קאט?", שואל ומתייחס לדרישה של המעריצים לראות את חזונו של זאק סניידר ב'ליגת הצדק'. "זה לא משנה, אני לא זאק סניידר. הייתי בן 29 ועשיתי את הסרט השני שלי, בסיטואציה שהיא הרבה יותר מורכבת עבור יוצר בסרטו השני. אבל אני לא מתחרט על כך, זה חלק ממני. אני מאוד מקווה שפייטון ריד (במאי הסרט 'אנט-מן' שאמר באחד הראיונות כי הוא חולם לעשות סרט על הארבעה, מ.י) יעשה את 'ארבעת המופלאים' של מארוול ושאני אגיע לעשות שם הופעת קמע". טובי קבל, שגילם את הנבל דוקטור דום, נשאל בראיון עבור הסדרה החדשה שלו האם יש לו עצה לשחקן הבא שישחק את הנבל. קבל קיצר ואמר- "תוודאו שמארוול עושים את הסרט".

דני אלפמן טוען כי הסניידר קאט מעולם לא היה גמור

כפי שסיפרנו בידיעה הקודמת, ישנו לחץ ציבורי רב על 'וורנר ברוס' לשחרר את הגרסה של זאק סניידר לכישלון המפואר מ-2017 "ליגת הצדק". לחץ שהחל באותה שנה בה ג'וש ווידון החליף את הבמאי והתסריטאי ורק התגבר בחודש האחרון. ניתן להבין זאת מכיוון ש"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הציג את ההכנה לכיוון אפל ושונה לגמרי ממה ש"ליגת הצדק" היה בסופו של דבר. סצנת הסיוט של ברוס וויין, מעורבותו של לקס לות'ר ואפילו סגנון הבימוי של זאק סניידר נזרקו כולם לפח עבור סרט שמנסה להיות יותר אופטימי אך יצא בסופו של דבר טלוויזיוני להחריד.

לפי השמועות, ווידון כתב מעל 80 דפים חדשים עבור הסרט, שכמובן התבטאו בזריקת המון דפי תסריט ש/ל סניידר לפח. בחודש האחרון החלה העצומה #שחררו את הסניידר קאט לתפוס תאוצה כאשר השחקנים בן אפלק, ג'ייסון מומואה וגל גדות הצטרפו ללחץ הציבורי שמופעל עדיין על וורנר עם ציוץ שנושא את שמו של התיוג.

מעצב הפסקול דני אלפמן, שהחליף את ג'אנקי XL בתור מעצב הפסקול של הסרט, נשאל על הקאט של סניידר ושפך מעט אור על העניין. "ובכן, העניין הוא שהוא אף פעם לא סיים אותו", אמר. "הוא חווה טרגדיה נוראית שהכריחה אותו לפרוש מהסרט לפני סיומו. אז אני לא כל כך מבין את זה, בגלל שזה לא היה כאילו הוא פוטר ויש גרסת הבמאי שהיא סרט שלם". נציין כי ג'ייסון מומואה טען כי הוא כן ראה את הקאט של סניידר וטען שהוא היה "מדהים". ככל הנראה המצב המבלבל נוגע לכך שמומואה לא באמת ראה את הקאט הגמור אלא רק חלק ממנו.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט