חדשות קולנוע וסרטים

מ"ציפורי הטרף" ועד "טנט": הסרטים שאנחנו הכי מצפים להם ב-2020

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
2019 הייתה הדרך הטובה ביותר לסיים עשור. עם סקורסזה וטרנטינו שסגרו לנו את הפינה האומנותית, סם מנדז שהראה כי אפשר עוד לחדש בקולנוע וכמובן מארוול ששברו את שיא ההכנסות של כל הזמנים. אבל הנה אנחנו פותחים עשור חדש ותור הזהב של סרטי הקומיקס איננו פוסח עליו כמו כן גם סרטי 'פיקסאר' וסרטו החדש של כריסטופר נולאן. מתן יניב עם הסרטים המצופים לשנת 2020
10. וונדר-וומן 1984

האמזונית חוזרת לסיבוב שני ולמען האמת, קשה לי לומר שזה באמת מהסרטים שאני מצפה להם בקוצר רוח. הסרט הראשון היה שילוב מאוד מוצלח של גירל-פאוור וראיית עולם אופטימית שהביאה לנו את אחד מסרטי הקומיקס המיוחדים של העשור הקודם. יחד עם זאת, העלילה של הסרט השני נשמעת צפויה והרבה פחות מרתקת.

דיאנה פרינס, הידועה בשם וונדר-וומן AKA בשם גל גדות, עברה כבר הרבה מאז מלחמת העולם הראשונה ועכשיו היא מתמקמת בזמנים המודרניים (יחסית) של 1984 כאשר אויב חדש עם נשק חדש נכנס לזירה וכן גם סטיב טרבר חוזר בטוויסט "גאוני", וקריסטן וויג משחקת את צ'יטה שזה גם מגניב. בקיצור, הסיבה העיקרית שכולנו מחכים לסרט היא גל גדות ופחות העלילה.



9. סרט האימה של אדגר רייט – "לילה אחרון בסוהו"

תקראו לי היפסטר עד מחר אבל בשורה התחתונה כל סרט חדש של אדגר רייט מוביל אותי למחוזות חדשים. אחרי שהראה כי מרדפי המכוניות של שנות ה-70 יכולים להיות מגניבים ב2017 עם "בייבי דרייבר" ואחרי שהוא עשה את כנראה הסרט הכי פאן של העשור ("סקוט פילגרים נגד העולם"), הגיע הזמן של רייט ללכת למחוזות חדשים עבורו - סרט אימה בסגנון רומן פולנסקי.

הסרט עוקב אחר מעצבת אופנה צעירה שמוחזרת חזרה בזמן באופן מסתורי ללונדון של שנות ה-60. היא פוגשת את הגיבורה שלה, זמרת שאפתנית המתמודדת עם קשיי היום-יום, ולומדת ממנה. אך העניינים מסתבכים כאשר היא תגלה כי לונדון של שנות ה-60 היא לא כפי שנראית והזמן עומד להשתנות ביחד עם תקריות מוזרות. סרט שנשמע הזוי ומרתק, בדיוק כמו סרט של אדגר רייט.

[*]

8. ונום 2

כן, הבנו אתכם, לא אהבתם את הסרט הראשון. טוב נו, אי אפשר לרצות את כולם ובטח שלא עם דמות אהובה כמו ונום. בסך הכול אני חושב שהיה לסרט הראשון פוטנציאל שבוזבז בגלל ש'סוני' מאוד רוצים יקום קולנועי מוצלח וקצת מפחדים להעז כפי שעשו 'מארוול' ואפילו 'די-סי' לפניהם. אבל, הסרט החדש יציג לנו בפעם הראשונה בקולנוע את דמות של קרנייג' המופתי.

"ונום 2" צפוי להמשיך בדיוק מהמקום בו הפסיק קודמו, טום הארדי\אדי ברוק\ונום נפגש עם קליטוס קסדי שצפוי להפוך לקרנייג' המאיים. האמת היא שזהו, לא הרבה ידוע על הסרט הזה מלבד העובדה שהוא אמור לתת גז באמת ליקום הקולנועי של 'סוני' (לדמויות של מארוול) וגם לקבל הופעת קמע מדמות אחת לפחות שהוצגה ב"ספיידרמן: השיבה הביתה". מעל הכול, אני שמח שמפיקי הסרט אישרו כי מערכת היחסים בין אדי ברוק לוונום תהיה בראש סדר העדיפויות של הסרט.

7. קדימה הבמאי\תסריטאי דן סקנלון ("בית ספר למפלצות") הביא ל-'פיקסאר' רעיון שנכתב ממקום אישי על מותו של אביו. הסרט הוא מה שתיארו ב'פיקסאר' בתור "פנטזיית פרברים" ומספר את סיפורם של שני אחים-אלפים החיים בעולם אגדות מודרני נטול קסם. בעקבות מותו של אביהם, האחים יוצאים למסע עצום על מנת לחפש את הקסם בעולמם ולהשתמש בו על מנת להחזיר את האב. אם רק הפרמיס לא גורם לכם לבכות, אז לכו בבקשה לפתח רגשות.



6. סקובי דו

נעבור לסרט אנימציה אחר שמנצל ללא בושה את אהבתכם לחבורת מסתורין בע"מ ובעיקר לכלבם הנאמן. למען האמת, מדובר בניצול נוסטלגיה מחריד מהשורה הראשונה וניתן לראות זאת מהדקה הראשונה בטריילר, המציגה את המפגש הראשון של שאגי רוג'רס וסקובי דו.

האינטרנט ממש לא סגור על עצמו בכל הנוגע לעלילה. העלילה הראשונה וההגיונית יותר מציעה שהסרט הוא סיפור האוריג'ין של מסתורין בע"מ שכבר בתעלומה הראשונה צריכים להיאבק בתוכנית לזמן את רוחו של היצור המיתולוגי קרברוס. אבל אז ההוליווד רפורטר סיפר כי וורנר-ברוס מתכננים ליצור יקום קולנועי לדמויות של האנה-ברברה('משפחת קדמוני', 'יוגי-דוב' וכו') וכי הסיפור של 'סקוב' יעקוב אחר מסתורין בע"מ שנאלצים לשתף פעולה עם דמויות נוספות מהיקום הקולנועי על מנת לעצור את הנבל דיק דאסטרדלי. על אף שמאוד היינו רוצים לראות את דאסטרדלי על המסך הגדול וכמובן גם את טום וג'רי, אנחנו פחות מתרגשים מהסיפור השני.



5. המוטנטים הישנים (הם היו חדשים אבל עברו שנתיים מאז הצילומים)

אחרית הימים הגיעה והודות לשופינג של 'דיסני' אנחנו סוף סוף נזכה לראות את סרטו המצופה של ג'וש בון, שהוא במקרה סרט האימה-גיבורי על הראשון אי פעם. אבל עם כל הכבוד לפרטים כמו עלילה נהדרת, קאסט מצוין וטריילר מרתק, אני כאן בשביל להבין איך בדיוק 'דיסני' מתכננים לקשר בין הסרט הזה לבין היקום הקולנועי של מארוול (כפי שטען במאי הסרט). הסרט עוקב אחר חבורת מוטאנטים צעירה המנסה להתמודד עם כוחותיהם החדשים ללא תוצאות. הם נלקחים מרצונם למתקן מסתורי בו מובטחת להם דרך להתמודד עם כוחותיהם. אך במהרה, החבורה תיאלץ להיאבק על חייה ולהתמודד עם סודות אפלים מעברם.

4. לזמן את הרוע 3

עם כל הכבוד לסרטי "אנאבל" ו"הנזירה" המבדרים, אין היום אף פרנצ'ייז נועז שממשיך את דרכם של ג'ון קרפנטר, דיוויד קרוננברג ודריו ארג'נטו כמו המפלצת של ג'יימס וואן - סדרת "לזמן את הרוע". אם כי מאכזב לראות את הפרנצ'ייז נופל לידי החבר של וואן הבמאי מייקל צ'אבס, מה שמעניין באמת בסרט הקרוב הוא הסיפור (המבוסס כרגיל על סיפור אמיתי). הזוג וורן מתערבים במשפט הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית בו הנאשם טוען כי ביצע את הרצח בהשפעתו של שד שהשתלט על נשמתו.

3. ציפורי הטרף

אם גם אתם מאוכזבים וכועסים על "יחידת המתאבדים" (כאילו, איך הג'וקר יכול לצאת גרוע כל כך?!), אז בואו להוציא את הזעם על סרט די-סי למבוגרים בלבד בכיכובה של הדמות היחידה מ"יחידת המתאבדים" שלא רציתם לפוצץ בעצמכם- הארלי קווין. הסרט החדש בכיכובה עוקב אחרי הפרידה שלה מהג'וקר שמובילה אותה לגות'אם ומפגישה אותה עם חבורת בנות יוצאות דופן היוצאות להגן על ילדה מפושע אכזר בשם 'המסכה השחורה'.

2. לא זמן למות

ג'יימס בונד הוא אחד הגיבורים הקולנועיים האהובים עלי ואם לומר את האמת כגודל הציפייה שלי מהסרט החדש, כך גם גודל החשש. מאוד אהבתי את השינוי שחל בדמות מאז "קזינו רויאל", אבל המודרניזציה לא תורמת לסוכן החשאי - מהתערבות יתרה מצד המעריצים, עד הרכישה המתוכננת והמדאיגה של נטפליקס. יחד עם זאת, הטריילר החדש נראה מדהים והסיפור נראה מבטיח, ביחד עם ראמי מאלק שאין מתאים ממנו ליצור נבל מודרני חדש ומאיים.

הסרט ממשיך מהמקום בו הפסיק קודמו. בונד המזדקן ויתר על הרישיון להרוג. לפתע מופיע חברו הוותיק פליקס לייטר (ג'פרי רייט, "ווסטוורלד") ומבקש מבונד למצוא מדען מסתורי שנחטף. המשימה הפשוטה מתבררת כסכנה מהסוג שבונד מעולם לא התמודד מולה, בעוד שהוא מוצא את עצמו נאבק מול נבל מתוחכם מאי פעם.



1. הסרט החדש של כריסטופר נולאן – "טנט"

למה זה הסרט הכי מצופה ל-2020? לא בגלל דברים שטחיים כמו עלילה, דמויות או איזו דמות אייקונית, זה הסרט הכי מצופה כי זה הבן אדם שעשה את "התחלה" (סרט העשור של גולשי האתר), טרילוגיית "האביר האפל" ועוד כמה מהסרטים הגדולים של דורנו. נולאן פותח את העשור עם הסרט שהוא מגדיר בתור "ההפקה הגדולה ביותר שאי פעם עשיתי" ועם עלילה על אלמוני, שהוא במקרה גם סוכן חשאי שנהרג, שחוזר לחיים עם יכולת לחזות את העתיד לבוא. הוא מגויס ע"י סוכנות ביון על מנת לחזור בזמן ולמנוע את אירועיה של מלחמת עולם שלישית.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ציפורי הטרף (עמוד סרט)
חץ טנט (עמוד סרט)
חץ לא זמן למות (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט