חדשות קולנוע וסרטים

קומיקון 2022: כל הסרטים והסדרות שיגיעו ליקום הקולנועי של מארוול

מדור Seret קומיקס
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מבול של סדרות וסרטים יגיעו ליקום הקולנועי של מארוול בשנים הקרובות: בכנס קומיקון הוצג התכנון של אולפני מארוול לעתיד, שכולל בין היתר את תומו של שלב ארבע ביקום הקולנועי שיצוין עם צאתו של סרט ההמשך ל"פנתר השחור" – "וואקנדה לנצח", סיום עלילות "שומרי הגלקסיה" ומה שמתוכנן לנו בשלבים 5 ו-6 - כולל שני סרטי "הנוקמים" המצופים
שלוש שנים עברו מאז שאולפני מארוול הביאו את "הנוקמים: סוף המשחק". למרות שדובר על תכנונים עתידיים ליקום הקולנועי, נותרה השאלה כיצד יצליחו למלא את החור בלבבות המעריצים ולאן אנחנו הולכים מכאן? בפאנל של מארוול שנערך אתמול (ראשון) בכנס קומיקון בסן דייגו הציג קווין פייגי, נשיא האולפן, את כל התכנים בהם נזכה לצפות בשנים הבאות. חלקם כבר אושרו על ידי האולפנים בעבר ואילו חלק היו הפתעה מוחלטת למעריצים שזכו לגלות שהם כבר לא בגדר השערה. חלק מהתכנים יהיו בלעדיים למנויי שירות הסטרימינג דיסני פלוס.

הסרטים

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח – 11 בנובמבר 2022 - בכנס הוצג הטיזר לסרט החדש של הפנתר השחור שיענה על השאלה - כיצד העלילה תתקדם ללא צ'אדוויק בוזמן, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. "ההשפעה והחותם שהוא השאיר בתחום תורגש לנצח" פתח את דבריו ריאן קוגלר, במאי הסרט שיעלה למסכים ב-11 בנובמבר ויסיים את שלב 4.

לאחר הרבה עיכובים בהפקה, מארוול מציגים טיזר טריילר באורך של כשתי דקות שמבטיח שבוזמן אמנם לא איתנו, אבל ט'צאלה לעולם לא יישכח כשאנחנו זוכים לקבל הצצה לחליפה של הגיבור החדש. הטיזר מציג הרבה רגעים מרגשים וביחד עם הסאונד והתלבושות המרשימים מהסרט הקודם הם יוצרים אווירה עוצמתית וחזקה שנותנת לנו תקווה שאולי הפעם ההייפ יהיה מוצדק.



אנטמן והצרעה: קוונטומאניה - מרץ 2023 - המידע אודות הפרויקט הזה מוגבל מאוד, אך הודות להדלפות ושמועות ממי שנכח אנו מקבלים תמונה ברורה יותר על ההמשך של סקוט לאנג (פול ראד) והופ ואן דיין (אוונגלין לילי). הסרט ימשיך את עלילתם של אנטמן והצרעה מהסרט הקודם משנת 2018 וממאורעות "סוף המשחק". עלילת הסרט תתרחש בעולם הקוונטים אליו נחשפנו ב"אנטמן והצרעה" בו הצילה הופ את אמה שהייתה תקועה בו שנים רבות.

הסרט ככל הנראה ירחיב על הממד, מה הוא מכיל, כיצד הוא עובד ויקרב אותנו יותר לכיוון המולטיוורס. קאנג הכובש שהופיע בסדרה של לוקי חוזר ויהיה הנבל הראשי של הסרט, שוב בכיכובו של ג'ונתן מג'ורס, שככל הנראה יחזור בזמן/יעבור בין יקומים. עוד אושרה, חזרתה של בתו של סקוט, קאסי, שגם היא תעטה חליפה ותתכווץ לממדים קטנים. מודוק, דמות של נבל על מהקומיקס, תופיע גם כן כעוזרו של קאנג ואף אושר שביל מארי יככב גם הוא בסרט.

[*]

(צוות "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" בקומיקון. באדיבות דיסני ופורום פילם)

שומרי הגלקסיה חלק 3 - מאי 2023 - הסרט הקודם היה אי שם בשנת 2017, מאז הספיקו השומרים לחבור לנוקמים, למות, חלקם אף לצמיתות, ולבסוף לשוב לנסות להציל את מי ומה שאפשר. לאחרונה הופיעו "שומרי הגלקסיה" בסרט "ת'ור: אהבה ורעם" בהופעת קמע קצרה שאחריה נאלצו להיפרד מת'ור כדי לעזור לכוכבי לכת שנחרבו על ידי גור. ניתן לשער שאת הסרט תפתח סצנת המשך לרגע הפרידה, והוא יעסוק במציאתה של גמורה משנת 2014 ותרחיב לנו על עברן של הדמויות שפחות ידוע לנו עליהן כמו רוקט רקון. בכנס הוצג טריילר בלעדי למשתתפים, נחשף כי הנבל של הסרט הוא high evolutionary ובנוסף יופיע גם אדם וורלוק (ויל פולטר). פייגי אישר שזהו הסרט האחרון של השומרים, אך לא בהכרח הסוף שלהם.

בלייד (נובמבר 2023) - הסרט בכיכובו של מהרשלה עלי יעסוק בדמותו של בלייד צייד הערפדים. תיתכן הופעתו השנייה של קיט הרינגטון כאביר שחור ותלמידו של בלייד.

קפטן אמריקה - סדר עולמי חדש (מאי 2024) - הסרט ימשיך את עלילות הסדרה "פלקון וחייל החורף" ואת סאם ווילסון (אנתוני מאקי) בתור קפטן אמריקה החדש. את הסרט יביים ג'וליוס אונה.

ת'אנדרבולטס (יולי 2024) - סרט המבוסס על קבוצת נבלים שחזרו למוטב. עוד לא ידוע את מי היא תכלול אך ניתן לשער שייקחו בה חלק הברון זימו, גוסט, יילנה בולובה, ג'ון ווקר, אבומיניישן, והענק האדום (למרות פטירתו המצערת של ויליאם הארט).

ארבעת המופלאים - נובמבר 2024 - אחרי שני סרטים לא מוצלחים במיוחד ורימייק שעד היום אנחנו מנסים להוציא מהראש שלנו, הגיע הזמן שארבעת המופלאים יהיו בידיהם של אולפני מארוול. הסרט עתיד לסמן את תחילתו של השלב החמישי ביקום הקולנועי.

מחזיקים חזק? הנוקמים 5 ו-6 (מאי ונובמבר 2025) - בסוף ההכרזות אישר פייגי את שני סרטי ההמשך שיסמנו את סופו של השלב השישי וסאגת המולטיוורס. הראשון, "Avengers: Kang Dynasty", הוא הסרט אליו יובילו כל הסרטים שראינו עד כה,. קאנג יופיע שוב כנבל הראשי, עוצמתי ומסוכן יותר מלפני. הכאוס שייצור בסרט יוביל למאורעות הסרט השני, שצפוי לצאת חצי שנה אחר כך "Avengers: Secret Wars", שסביר להניח יכלול מאבק ומלחמה של כל הדמויות שראינו על המסך, מול וריאנטים של עצמם.

עוד לא ידוע מי ישים ידו על הפרויקט, שהציפיות אליו גבוהות מתמיד. האפשרות שהאחים רוסו יחזרו נשללה, למרות שנראה שרק הם מסוגלים להצליח להשתלט על שני סרטים בסדר גודל שכזה. יש פרויקטים נוספים בשלב 6 שטרם נחשפו אבל נראה שקווין פייגי ומארוול יודעים מה הם עושים. כל מה שצריך זה קצת סבלנות והרבה זמן פנוי. הרבה מאוד.

סדרות טלוויזיה של דיסני פלוס

שי האלק - 17 באוגוסט 2022 - הסדרה הבאה שתצא בדיסני פלוס עוסקת בדמותה של ג'ניפר וולטרס (טטיאנה מסליני), עורכת דין שבמקרה היא גם בת דודתו של ברוס באנר-הענק הירוק, שמגולם על ידי מארק רפאלו שחוזר לנעלי הענק וישמש לה כמנטור לאחר שגם היא הופכת לאישה גדולה ירוקה, חזקה וקצת פחות עצבנית ממנו. הטריילר השני יצא אתמול במהלך הפאנל בו הוצגו גם דמויתיהם של וונג שמקבל זמן מסך משמעותי יותר מהסרטים האחרונים של מארוול.

ההפתעה לה אף אחד לא ציפה הייתה חזרתו של דרדוויל בגילומו של צ'ארלי קוקס, לאחר שזה הופיע לאחרונה במפתיע בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" ועומד להופיע בפרויקטים נוספים שתיכף נסקור. למרות שנשמעים קולות רבים של מעריצים אשר טוענים כי האפקטים אינם מספקים בהשוואה ליכולות אותן אנחנו רגילים לראות מהאולפנים ובעיקר השוואה לטריילר הראשון, אין ספק שניכר שיפור רב באנימציה, בייחוד בזו של באנר.

לוקי עונה 2 - זוהי הפעם הראשונה שסדרה של מארוול בדיסני פלוס מקבלת עונה שנייה. הסדרה תתרחש בנקודה בה הפסיקה העונה הקודמת בה נהרג הווריאנט הראשון של קאנג, והשתלט איכשהו על ה-tva. הסדרה, בדומה לסרט החדש של אנטמן צפויה לקדם את עלילת המולטיוורס. הסדרה צפויה לעלות לדיסני פלוס ביוני 2023.

אקו- סדרת בת ל"הוקאיי" המתמקדת בדמותה של אקו, נבלית משנה חירשת שחזרה למוטב. אושרה הופעתו של צ'ארלי קוקס שיגלם את דמותו של דרדוויל בפעם השלישית ביקום. הסדרה תעלה לדיסני פלוס בקיץ 2023.

Iron heart - הסדרה אודות רירי וויליאמס, שתופיע לפני כן ב"וואקנדה לנצח". בקומיקס, רירי (דומיניק ת'ורן) היא ילדת פלא שבונה לעצמה חליפה הדומה לחליפת האיירון מן שבונה טוני סטארק. היא ככל הנראה תנסה להמשיך את המורשת שלו לאחר שהקריב את עצמו להצלת הכוכב. הסדרה צפויה לעלות בסתיו 2023.

אגתה: מעגל הכאוס - הדמות האהובה חוזרת! סדרת בת ל"וונדה ויז'ן", שתעסוק בדמותה של אגאתה הארקנס, מכשפה הדומה ביכולתה לאלו של וונדה. טרם ידוע אם תעסוק הסדרה באירועים שקדמו ל"וונדהוויזן" או בהמשכה של הדמות. תעלה לדיסני פלוס בחורף 2023.

דרדוויל : נולד מחדש - טרם ידוע אם מדובר בחידוש או המשך לעלילותיו של מאט מורדוק - עורך דין ביום ופורע חוק בלילה. נראה שמארוול מתכוונים לדלג על השלב ההתחלתי ויציגו לנו אותו ישר כשהוא כבר בעל ניסיון ברחוב. השחקנים הראשיים שהופיעו בסדרה "דרדוויל" של מארוול בנטפליקס, שלא מהווה חלק מהיקום הקולנועי, צפויים לחזור לגלם את דמויותיהם של קינגפין (וינסנט דאונופריו), קרן פייג' (דברה אן וול) ופוגי נלסון (אלדן הנסון) וכמובן איך לא, צ'ארלי קוקס בתפקיד הראשי. הסדרה תכלול 18 פרקים ותשבור לראשונה את מבנה השישה פרקים שהיה נהוג עד כה בסדרות מארוול.

פלישה סודית - אביב 2023

סדרה המבוססת על מאורעות קומיקס בעלות אותו השם, בהם מתגלה כי גזע משני הצורה ה"סקרולס", אליו נחשפנו ב"קפטן מארוול" לפני כשלוש שנים, התבסס בכדור הארץ במהלך השנים והתחזה לדמויות שונות כמו גיבורי על ואישיויות ציבוריות רבות. בסדרה יככב סמואל ל. ג'קסון ששב לתפקידו כניק פיורי, שמאז "רחוק מהבית" לא הופיע על המסך וגם לא על פני כדור הארץ, באותו הסרט זכינו לראות גם את ההשפעה של הסקרולים על דמותו של פיורי וכעת נותר לתהות מה יהיו ההשלכות לכך בהמשך. לתפקידם כמריה היל וטאלוס, מנהיג גזע הסקרולס ועמיתו של פיורי, שבים לשחק קובי סמולדרס ובן מנדלסון בהתאמה. כמו כן אושרה הופעתה של אמיליה קלארק, המוכרת יותר כחאליסי מ"משחקי הכס".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט