חדשות קולנוע וסרטים

זה אלמנטלי: 5 רעיונות לסרטי פיקסאר שהיינו שמחים לראות

זה אלמנטלי: 5 רעיונות לסרטי פיקסאר שהיינו שמחים לראות
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד צאת הסרט החדש של אולפני האנימציה שעוסק בארבעת האלמנטים, חשבנו על 5 סרטים נוספים שהיינו שמחים לראות של האולפנים: הסרט שעוסק בגלגל המזלות, זה שמבוסס על אגדה של הנס כריסטיאן אנדרסן, מיוזיקל שמבוסס על אגדה לא מוכרת של האחים גרים, סרט שעוסק בארבע רוחות השמיים וכמובן סרט שעוסק ביצור המיתולוגי האהוב על נועה קירל - יוניקורן
• WINDS (רוחות השמיים) – עם סרטים נהדרים ומקוריים שהפכו לשוברי קופות ועסקו בעולם המתים, עולם הרגשות, עולם הנשמות וכעת עם צאת סרטם החדש "אלמנטלי" גם בעולמם של ארבעת האלמנטים, זה רק עניין של זמן עד שנזכה לראות את האולפנים עוסקים בסיפורם של ארבע רוחות השמיים: צפון, דרום מזרח ומערב. הרעיון לסרט יכול לכלול אלמנטים רבים המאפיינים את המושגים המופשטים הללו, לתאר עולמות שונים כמו "המערב הפרוע" ו"המזרח הרחוק", או ליצור סרט מסע בין אם בעולמות ריאלסטיים ובין אם בעולמות פנטסטיים, אשר יוביל את הדמות הראשית אחר מצפן לבה.

• "ZODIAC" (גלגל המזלות) - 12 הדמויות על גלגל המזלות יכולות להוות עבור פיקסאר כר פורה ליצירת עולם פנטסטי, עשיר ומרהיב ויזואלית. כל אחד מן המזלות יכול לייצג את העולם ממנו הוא מגיע ועם אלמנטים בולטים אשר מאפיינים אותם. כתמה לעלילת הסרט, פיקסאר יכולה לבחור בעלילה אשר תיצור אפוס מלחמה ראשון בתולדות החברה, נושא רציני וכבד יותר ביחס לסרטי ילדים, אך מעולם זה לא מנע מפיקסאר ליצור יצירות בוגרות יותר שכוונו גם לקהל המבוגר כמו "נשמה" ו-"WALL-E".



• "UNICORN" (חד קרן) - לאולפני פיקסאר יש נטיה להתמקד ביצורים פנטסטיים ולהעניק להם סיפורים יוצאי דופן חדשניים ופורצי גבולות – דינוזאורים, מפלצות, אלפים וידם עוד נטויה. סיפור מקורותיו של היצור המיתי חד הקרן מופיע באגדות ותרבויות שונות. דמותו זוכה לאזכורים רבים בתחומי האמנות והתרבות אם בספרות, השירה (ד"ש מנועה קירל), הציור והקולנוע. אולם, הדמות עצמה לא זכתה עד כה לייצוג נאות בסרט משלה. הבחירה האחרונה של אולפני פיקסאר להשתמש בדמויות חדי הקרן כמשל לחתולי רחוב המחטטים בפחים בסרטם הכושל "קדימה", מחייבת אותם להעניק סיפור וזווית הרבה יותר מחמיאה מהייצוג האחרון בשילוב עלילה מרתקת ועמוקה שתעניק כבוד לדמות המופלאה. • "The Nightingale" (הזמיר) – עיבודם של סיפורי אגדות לסרטי אנימציה נעשים לרוב על ידי אולפני ההנפשה של דיסני, (האחות הגדולה של פיקסאר תחת קונצרן אולפני וולט דיסני), אולם פיקסאר כבר הוכיחו שהם יודעים לקחת אגדה ולעבד אותה לסרט הנפשה ואפילו די מוצלח ("אמיצה"), ועל כן, ראוי שהאולפן יפיח חיים גם באגדות דוגמת האגדה מאת האנס כריסטיאן אנדרסן, "הזמיר". האגדה מספרת אודות קיסר סין וציפור הזמיר אשר מובאת אל ארמונו של המלך ומזמרת ברצון לקיסר. כולם מתפעלים מיופי שירתה עד אשר מובאת לקיסר ציפור מכנית, שגם היא שרה בצורה נפלאה ומובילה את ציפור הזמיר האמיתית לנטוש את הארמון.

עם הזמן לאנשים נמאס משירתה הטכנית של הציפור המכנית, וכאשר זו נשברת הקיסר עצמו נוטה למות. ציפור הזמיר ששומעת על מצבו של הקיסר שבה לארמון, מזמרת לקיסר ומובילה לשיפור במצב בריאותו של המלך ואילו מלאך המוות עוזב את הארמון. לסיפור יש אלמנטים כבדים שסרטי פיקסאר יודעים כיצד לטפל בהם ברגישות כמו מוות, נטישה ובדידות. בנוסף לכך טרם זכינו לראות סרט פיקסאר המתרחש בגיאוגרפיה הסינית הקסומה, אשר יכולה להוות כר פורה לדמיון הקודח של אנשי האולפנים.



• "Wild Musicians" (מקהלת החיות מברמן) – בהמשך לרעיון עיבוד אגדה לסרט הנפשה על ידי אולפני פיקסאר, טרם זכינו מהאולפנים לסרט מסוגת מיוזיקל על מלא ומה טוב אם העיבוד יהיה לאחת מבין אגדות האחים גרים והפחות מוכרות, כמו "מקהלת החיות מברמן" (האגדה זכתה לגרסת הנפשה סובייטית קצרה משנת 1969). אמנם סרטים על חיות מזמרות בדרך כלל תואמים כמו כפפה ליד לאולפני ההנפשה של דיסני, אולם, הגיע הזמן שגם פיקסאר יוכיחו לנו שהם יודעים לעשות מיוזיקל כהלכה יחד עם חיות מזמרות ולא להשתעשע עם רעיון של שניים או שלושה שירים בלבד בסרט (כמו "אמיצה" ו"קוקו").

העלילה המקורית של האגדה מגוללת את סיפורם של חמור שבעליו לא רוצים בו עוד, והוא מחליט ללכת לעיר ברמן כדי להקים להקה משלו. בדרכו העירה הוא פוגש בכלב, חתול ותרנגול שגם בעליהם לא רוצים בהם, והם הולכים עמו יחד לעיר כדי להגשים את חלומם להקים להקה. במהלך עלילותיהם, החבורה מסתבכת עם חבורת שודדים ונוכלים. כעת דמיינו שהלהקה בעצם היא להקת רוק והרי לכם מתכון מוצלח לקומדיית פשע-הרפתקאות מוזיקלית ומופרעת מבית פיקסאר.
אור טילינגר דה קרבליו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אלמנטלי (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט