חדשות קולנוע וסרטים

אם לא נצחק נשתגע: מדריך הקומדיות בקולנוע לפורים

מאת:
אם לא נצחק נשתגע: מדריך הקומדיות בקולנוע לפורים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דווקא עכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים קצת מנוחה לנפש עם איזו קומדיה טובה שתסיח לנו את הדעת מהצרות מסביב. לכבוד חג פורים הכנו עבורכם מדריך צפייה עם הקומדיות שמוצגות בבתי הקולנוע כעת על פי ציון הגולשים באתר סרט וציוני המבקרים
מטפלות בענייינים

דירוג גולשים: 9

קהל יעד: לחובבי סרטים צרפתיים וסרטים על מהגרים שיוציאו אתכם עם חיוך.

תקציר: אנג'ל, צעירה מחוף השנהב, מצליחה להסתדר בחיים הודות לחוצפתה ולקסמה האישי. כדי להתחמק מחבורת בריונים, היא מתקבלת לעבודה כמטפלת של ארתור, ילד בן 8 מהשכונות היוקרתיות בפריז. אנג'ל מתוודעת לתנאי העבודה של המטפלות האחרות ולמצבן הרעוע ומחליטה לקחת את העניינים לידיה. תחת עינו המעריצה של ארתור ובעזרתו של אדוארד, עורך דין צעיר שנשבה בקסמה, היא תילחם להביא צדק לחברותיה.

דבר המבקרת: "סרט רגיש, שנון ורלוונטי על האנשים שאנחנו לא סופרים, אך מרבים להישען עליהם". (נטלי אלז)



מעשייה אמריקאית

דירוג גולשים: 8.9

קהל יעד: לאוהבי קולנוע חכם, שנון, ביקורתי ומאתגר שלא שוכח לשעשע.

תקציר: מועמד לפרס הסרט הטוב בטקס האוסקר. מונק הוא סופר מתוסכל שמאס בדרך שבה אמנות מציגה בני מיעוטים, ושחורים בפרט, רק כדמויות סטריאוטיפיות עם סיפורים טרגיים – ובעוד שיותר ויותר סופרים רוכבים על הגל בשביל לזכות בתהילה קלה ומהירה, נדמה שספריו שלו, על אף שטובים בהרבה, לא מעניינים אף אחד. בשביל להוכיח את טענתו הוא מפרסם תחת שם עט יצירה חדשה, מופרכת וכתובה בחופזה, אך "שחורה" מאוד. העניינים מסתבכים כשהמעשייה הנחותה שלו זוכה להצלחה מסחררת, ומזניקה אותו ללב הקונצנזוס המזויף שהוא כל כך מתעב.

דבר המבקר "סרט שהוא לא פחות מיצירת מופת ועוד אבן דרך בקולנוע האפרו-אמריקאי". (רון פוגל)



רק לא אתה

דירוג גולשים: 8.3

קהל יעד: לאוהבי קומדיות רומנטיות קיטשיות ומתקתקות לפי הספר.

תקציר: בי ובן נראים כמו הזוג המושלם. אבל אחרי דייט ראשון מדהים, משהו קורה והמשיכה הלוהטת ביניהם קופאת – עד שהם נתקלים אחד בשנייה, או יותר נכון נדחפים אחת לזרועות השני שוב יחד, באירוע חתונה באוסטרליה. אז הם עושים מה שכל שני אנשים בוגרים אחרים היו עושים במצבם: הם מעמידים פני זוג.

אהבה זה כל העניין

דירוג גולשים: 7.8

קהל יעד: לקהל שאוהב רומנטיקה בוגרת יותר ולמעריצי דסטין הופמן

תקציר: ביל, אביו של סם, חוזר הביתה כדי לטפל באביו המזדקן. כשהרכב של השכנה ובתה נתקע, השניים יוצאים לחלץ אותן. מפגש שיסתיים בזה שסם יבין שהוא מאוהב בקייט, הבת של השכנה. במקביל, ביל הקשיש הנרגן מתאהב באמא של קייט, טינה. שני הגברים לא ממש יודעים איך לממש את אהבתם, אבל כמו בחיים, הנשים לוקחות את העניינים בידיים. הארבעה ייאלצו להתעמת עם העבר שלהם תוך כדי ניסיון לגרום לאהבה החדשה לעבוד ולשנות את חייהם.

אלופי החיים

דירוג גולשים: 7.7

קהל יעד: לחובבי קומדיות ספורט מחממות לב.

תקציר: לוס אמיגוס, נבחרת "האלופים" (צ'מפיונס) שמורכבת מבעלי מוגבלויות, זכתה לפני שנתיים באופן מפתיע במשחק כדורסל, אך נפסלה באשמת המאמן הקודם. כעת מגיעה לקבוצה ססיליה, מאמנת חסרת ניסיון, אך נמרצת ואופטימית. ססיליה נחושה לאחד מחדש את הקבוצה ולהוביל אותה להישגים בתחום האתלטיקה. התלהבותה חסרת המעצורים תסייע לחבורה להתמודד עם דרישות קפדניות, משמעת האימונים ועם אינסוף מכשולים – חיצוניים ופנימיים כאחד. כנגד כל הסיכויים תתייצב הקבוצה במעמד הנכסף של טורניר אתלטיקה בינלאומי שנצפה על ידי מיליונים ברחבי העולם. האם הם יעמדו באתגר?

דבר המבקר: "אפשר להנות ממנו אם באים עם ציפיות נמוכות כי לא מדובר ביצירה מתוחכמת. בהחלט אפשר להבין מדוע הוא הפך ללהיט אדיר בספרד". (רון פוגל)



ילדות רעות

דירוג גולשים: 7.6

קהל יעד: למעריצי "ילדות רעות" וסרטי תיכון.
תקציר: קומדיית התיכון האייקונית "ילדות רעות" בגרסה מוזיקלית חדשה לפי תסריט של הקומיקאית טינה פיי. בגיל 16, קנדי מגיעה לביתה החדש בפרבר אמריקני, תמימה כמו גור חיות שנולד במישורי אפריקה שם גדלה וחונכה. אבל גם ההרפתקאות הפרועות ביותר שחוותה לא הכינו אותה לג'ונגל שהמתין לה בתיכון נורת שור. הפסקת הצהריים הראשונה שלה בקפיטריה הייתה יכולה להיות מביכה אילולא קרש ההצלה של ג'ניס ודאמיין, צמד של אאוטסיידרים שלוקחים על עצמם את המשימה להציג בפניה את חיי החברה המורכבים של הנוער באמריקה. להפתעת כולם קנדי נשבית בקסמן של חבורת הבנות הכי אקסקלוסיבית בתיכון. "הפלסטיקס". בנות הזוהר מחליטות לעשות לה מהפך בסגנון פלסטי אמיתי, אבל הכל משתבש כאשר קנדי מתאהבת באקס חבר של רג'ינה, הציפורניים נשלפות והבלגן מתחיל.



מסכנים שכאלה

דירוג גולשים: 7.2

קהל יעד: לכל מי שאוהב את הקולנוע שלו מטורף, לא מתנצל ובועט.

תקציר: זוכה גלובוס הזהב לסרט הקומי הטוב ביותר והאוסקר לשחקנית הטובה ביותר (אמה סטון). בלה היא אישה צעירה שהוחזרה לחיים על ידי המדען המבריק והחריג בשיטותיו ד"ר גודווין בקסטר. תחת הגנתו של בקסטר, בלה להוטה ללמוד. רעבה להכיר את העולם, היא בורחת עם דאנקן, עורך דין חלקלק והולל, להרפתקה סוערת ברחבי היבשות. משוחררת מהדעות הקדומות של תקופתה, היא נחושה במטרתה להיאבק למען שוויון ושחרור

דבר המבקרת: "כמו 'ברבי' אבל פי אלף יותר בוגר, חכם וסקסי". (יאיר הוכנר)



ארגייל

דירוג גולשים: 6.5

קהל יעד: לאוהבי קומדיות ריגול וסרטי הבמאי הבריטי מת'יו ווהן.

תקציר: מרגל העל ארגייל יוצא להרפתקה מסביב לעולם בחיפוש אחר מטמון מסתורי. עברו הבעייתי של הסוכן עלול לסכן את המשימה, או ככה לפחות כתוב בספר שנכתב על ידי אלי קונווי, סופרת רבי מכר מופנמת בעלת דמיון מפותח. אבל סיפור ומציאות מתחילים להתערבב במהירות מסוכנת כאשר אלי הופכת יעד למתנקשים בגלל אירועים שתוארו בספרה.

דבר המבקר: "התוצאה מאוד נוצצת ולעיתים גם מבדרת, אך מאוד לא מספקת. מרוב מודעות עצמית, היוצרים איבדו את המודעות העצמית של עצמם. (יאיר הוכנר)
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ילדות רעות (עמוד סרט)
חץ מעשייה אמריקאית (עמוד סרט)
חץ אלופי החיים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט