חדשות קולנוע וסרטים

סרטי הילדים לפסח 2024: מדריך הצפייה המלא

מאת:
סרטי הילדים לפסח 2024: מדריך הצפייה המלא
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חול המועד כבר כאן וזה הזמן למצוא מה לראות עם הילדים. כדי לעזור לכם לסנן מבין הכמות העצומה של הסרטים שיצאו לכבוד החג, אנו מצרפים את סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע לפי קהל היעד ודעת המבקרים שלנו עליהם
צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם

קהל יעד: לאוהבי סרטי הרפתקאות מבדרים לכל המשפחה.

תקציר: קצף ורוד מוזר מתפשט על פני הג'ונגל והצוות נקרא להציל את הג'ונגל. עליהם למצוא את אלברט הממציא שיצור נוגדן. הדרך למצוא את אלברט מתחילה באיתור בתו קמילה. לפני שיצילו את העולם, החבורה צריכה קודם לצלוח את הטירוף והשיגעונות של עצמם. ממשבר חיבת הבננות של מיגל הקוף ועד לצורך את גילברט לפתור בעיות זוגיות לאחרים.



לאסי 2: הרפתקה חדשה

קהל יעד: לחובבי כלבים ונוסטלגיה.

תקציר: לאסי, פלו וחבריהם החדשים יוצאים להרפתקה באזור הציורי של דרום טירול. כשסדרת היעלמויות של כלבים גזעיים מתרחשת בכפר ופיפה חברתה הטובה של לאסי נגנבת, הגיבורים הצעירים יוצאים לתפוס את הגנבים ולהציל את פיפה, תוך שהם מגלים לאורך הדרך את המשמעות האמיתית של ידידות ואומץ.

דבר המבקרת: "סרט הרפתקאות משעשע עם מסר חשוב" (מיכל ליבר רונן)

מלכת השלג והנסיכה

קהל יעד: לחובבי הסרט הקודם ולקטנטנים.

תקציר: איילה, ‏בתה של מלכת השלג, משחררת בטעות את רוחות הקרח המסוכנות ממאסרם באגם גאו. הרוחות תוקפות את העיירה ומקפיאות את כל מי שעומד בדרכן. כדי לתקן את המצב ולהצילהן את העולם האנושי ואת עולם ארצות המראה, איילה וחבריה יוצאים למסע מסוכן המשלב בתוכו אומץ, אחדות וקסם.

דבר המבקרת: "המשך קצבי ומשעשע לסרט מלכת השלג" (מיכל ליבר רונן)

קונג פו פנדה 4

קהל יעד: להורים ולילדים ולמעריצי הפרנצ'ייז.

ציון גולשים: 9

תקציר: פו, לוחם הדרקון, נעשה המנהיג הרוחני של "עמק השלווה" וצריך למצוא ולאמן במהירות לוחם דרקון שיתפוס את מקומו. מכשפה מרושעת בשם "הזיקית", לטאה קטנה שיכולה להפוך את צורתה לכל יצור, חומדת במטה החוכמה של פו, אשר יעניק לה את הכוח לזמן מחדש את כל המאסטרים הרשעים שפו הביס בעבר. פו מוצא עזרה בצורת הגנבת השנונה ז'ן, שועלה שממש עולה על העצבים שלו, אבל כישוריה מוכיחים את עצמם. במסעם להגן על עמק השלווה מהזיקית, הזוג המוזר הזה יצטרך לעבוד יחד פו יגלה שגיבורים יכולים להימצא במקומות הכי פחות צפויים.

דבר המבקרת: "עוד פרק קצבי ומשעשע בעלילותיו של דב הפנדה" (מיכל ליבר רונן)

כנפיים של חברים

קהל יעד: לחובבי בעלי כנף.

תקציר: התרנגולות גידלו את גולדביק הנשר, אבל האינסטינקטים שלו גבו מחיר והוא הולך לחפש את עצמו. מסעות מדהימים מובילים את הנשר אל שמורת הציפורים, שם הוא מוצא לא רק את קרוביו, אלא גם מטרה חדשה - להיות חבר בצוות סיירת הנוצה. עם זאת, הוא עדיין לא חושד שנרקמת מזימה איומה בעיר.

שומרת הדרקונים

קהל יעד: לילדים שלא מפחדים מדרקונים.

תקציר: זהו זמן אפל באימפריה הסינית העתיקה. הדרקונים, אשר היו בעבר בני ברית חכמים וחברים של בני האדם, כעת ניצודים ונזרקים לכלא משוריין מברזל. במבצר מרוחק באזור ההרים, שפחה צעירה מסייעת לדרקון החי האחרון לברוח מהשבי ומצטרפת אליו במסע להשיב מתנה יקרת ערך: ביצת הדרקון האחרונה, שנגנבה על ידי מכשף מרושע אשר רוצה באמצעותה להיות בן אלמוות. בעוד צבא הקיסר רודף אחריהם, הזוג הבלתי צפוי הזה יוצא למסע ברחבי סין העתיקה, בו שניהם לומדים כיצד להתבגר – אחד מחוכמת חייו בת אלפי השנים והשנייה מחוסר חוויות חייה הצעירים. הם יצטרכו לסמוך האחד על השנייה כדי להביס את המכשף המפחיד ולהציל את עתידם של כלל הדרקונים.

הכלב והחתולה המרדף המטורף

קהל יעד: לחובבי חיות מחמד ואמיר שורוש ומיקי מוכתר המדובבים.

תקציר: מוניקה היא הבעלים של דיווה - חתולה משפיענית רשת מפורסמת. ג׳ק הוא גנב יהלומים חמקמק שהשוד האחרון שלו היה יהלום יקר ערך. את היהלום בולע בטעות כלב רחוב העונה לשם קישטה. כשהם נפגשים במקרה במטוס הממריא מקנדה לניו יורק, מוניקה וג׳ק נאלצים להיפרד מהחיות האהובות שלהם שמועברות לתא המטען של המטוס. המטוס ממריא אבל שני הכלובים של הכלב והחתולה נשארים על הקרקע. בין מונטריאול לניו יורק, מתחיל מסע הרפתקאות של הכלב והחתולה, שנאלצים להיצמד האחד לשנייה למרות שאין שום קשר ביניהם. שני הבעלים המודאגים יוצאים למסע חיפושים נואש, כאשר הם לא יודעים שאחריהם רודף ברנדט, בלש משטרה, שיעשה הכל כדי לשים ידיו על היהלום היקר.



סיפור הברווזים

קהל יעד: לאוהבי להיטי אנימציה מצליחים.

ציון גולשים: 9

תקציר: משפחת הברווזים מלרד לא יצאה לחופשה משפחתית מעולם רק כי אביהם המגונן יתר על המידה מסרב לקחת את הסיכון ולנדוד כמו יותר הברווזים. לאחר שמסע השכנועים עובד, יוצאת המשפחה לראשונה לחופשה משפחתית לג'מייקה אך בגלל מספר טעויות ניווט הם מגיעים לעיר ניו יורק ועכשיו הם צריכים למצוא את דרכם החוצה מהעיר שהיא הכל חוץ מגן עדן לברווזים.
המרוץ לניצחון של ארתור

קהל יעד: לכל המשפחה, לחובבי כלבים וסיפורים מהחיים.

תקציר: מבוסס על סיפורו האמיתי של מייקל לינדנורד והכלב ארתור. למייקל ווייט הייתה שאיפה אחת, כנגד כל הסיכויים, להיות אלוף העולם בתחרות ההישרדות הקשה ביותר בעולם – מרוץ ה״אדוונצ׳ר רייסינג״. במהלך התחרות מייקל וצוותו מאמצים כלב נטוש, שמופיע משום מקום ומציל את חייהם בנביחות וחסימת הדרך, זאת לפני שהם עומדים ליפול לתהום בליל סערה גשום. הם מחליטים לקרוא לו 'ארתור המלך'. מייקל והצוות עומדים בפני ההחלטה החשובה ביותר של חייהם, כשהמרוץ הופך למרוץ של הישרדות כדי לחלץ את הכלב ארתור מהג'ונגל לרופאים שינסו להציל את חייו.

וונקה

קהל יעד: לכל מי שבא לו על מתוק על הלב.

תקציר: סיפור הרקע של הממציא, הקוסם, ויצרן השוקולד הגדול בעולם – וילי וונקה. וונקה הצעיר, מלא ברעיונות ונחוש לבלוע את העולם בביסים קטנים, נחוש להוכיח לסביבה שהדברים הכי טובים בחיים מתחילים ברעיון, ואם אתם מספיק ברי-מזל לפגוש אותו – הכל אפשרי

דבר המבקרת: "סרט מוזיקלי קסום עם הופעה מהפנטת של טימותי שאלאמה" (מיכל ליבר רונן)



הילד והאנפה

קהל יעד: לילדים ומבוגרים כאחד, ולכל מעריצי גאון האנימציה הייאו מיאזאקי.

תקציר: זוכה פרסי האוסקר וגלובוס הזהב לסרט האנימציה הטוב ביותר. אחרי שאמו נעלמת, מהיטו בן ה-11 נאלץ לעזוב את טוקיו עם אביו ולעבור לכפר הולדתה של אמו. שם, באחוזה גדולה המוקפת בשדות רחבים, הוא פוגש באנפה אפורה שתדריך אותו ותעזור לו לגלות את המסתורין של העולם שסביבו, ומעבר.

דבר המבקר: "מיאזאקי חוזר עם סרט נפלא שמזכיר את סרטיו הקודמים" (יאיר הוכנר)

אוינק

קהל יעד: לאוהבי סרטי אנימציה איכותיים.

תקציר: הסרט שפתח את תחרות סרטי הנוער והילדים בפסטיבל ברלין. בבס בת ה- 9 חיה בבית חם, אוהב וטבעוני. כשסבה האמריקאי של בבס מגיע לביקור פתע בביתם, הוא מעניק לה מתנה מיוחדת במינה - חזרזירון ורדרד ומתוק לו היא קוראת: אוינק! יש רק שתי בעיות - אוינק המופרע חייב לעבור סדנת אילוף כדי שהוריה של בבס יסכימו להשאיר אותו, וחוץ מזה, בבס לא יודעת שמישהו קרוב אליה זומם על תכנית אחרת לגמרי לחזרזיר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Radical5רדיקליציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.3
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט