חדשות קולנוע וסרטים
טרנטינו כבר עובד על "להרוג את ביל 3"
בימים אלו מוקרן בהצלחה רבה סרטו החדש של קוואנטין טרנטינו "להרוג את ביל 2". בארצות הברית הכניס הסרט, נכון להיום, כמעט 50 מיליון דולרים. ברחבי העולם הכניס הסרט עוד כ- 24 מיליון דולרים והוא ניצב במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של מדינות רבות כמו אוסטרליה, פינלנד, איטליה, הולנד ואנגליה. אגב, הכנסות הסרט בארץ, עד לשבוע שהסתיים ב- 28 באפריל, נעמדות בכ- 320,000 דולרים.לאחרונה אמר בראיון הבמאי כי הוא כבר החל לעבוד על חלק שלישי בסדרה. "אחרי שהחלטתי לחלק את הסרט לשני חלקים, עלה במוחי הרעיון לצרף לזה חלק שלישי ולהפוך אותו לטרילוגיה, כמו טרילוגיית ה'דולרים' של סרג'יו ליאונה (שכוללת את הסרטים: הטוב הרע והמכוער, ובעבור חופן דולרים). חשבתי לעשות סרט בסדרה כל עשר שנים. אבל אני צריך לפחות עוד 15 שנה כדי להשלים את החלק השלישי".
טרנטינו אומר כי אומה ת'ורמן, הכוכבת של שני הסרטים הראשונים לא תהיה הדמות המרכזית של הסרט השלישי. "הדמות המרכזית של הסרט השלישי תהיה ניקי, הבת של וורניטה גרין, הרוצחת הראשונה אותה הורגת ת'ורמן בחלק הראשון". את וורניטה גרין מגלמת השחקנית ויויקה פוקס ואת ביתה משחקת הילדה אמברוסיה קלי."כבר יש לי את כל הרעיון. סופי פאטאל (ג'ולי דרייפוס) יורשת את כל הכסף של ביל והיא מחליטה לקחת את ניקי ולגדל אותה. כשניקי גודלת היא מחליטה לנקום את מות אימה ולהרוג את הכלה. יש לה את הזכות המלאה לנקום, בדיוק כמו שלכלה הייתה את הזכות הזו".
"מי יודע, אולי בקרוב אצלם עם השחקניות כמה סצינות כדי שאני אוכל להשתמש בהן בעתיד, הן תהיינה צעירות רק פעם אחת".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !
חיפוש בארכיון החדשות
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לבחור שנה וחודש וללחוץ על כפתור החיפוש)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!