חדשות קולנוע וסרטים
והסרט הגרוע של כל הזמנים....
בסקר שפרסם לאחרונה באוסטרליה המגאזין הבריטי "אמפייר", נבחר "קרוקודיל דנדי בלוס אנגל'ס" החלק השלישי בסדרת הסרטים, כסרט הגרוע של כל הזמנים. הסקר נערך באתר הבית של המגאזין. למקום השני הגיע "באטמן ורובין" הסרט הרביעי בסדרה בכיכובם של ג'ורג' קלוני, ארנולד שווארצנגר ואומה ת'ורמן. שני הסרטים ניצבו בראש רשימת 25 הסרטים הגרועים של כל הזמנים.העורך של המגאזין, מאט קויטי, אומר שהוא מאוד מופתע מהתוצאה "היו כמה דברים שממש הפתיעו אותי כמו הסרט שהגיע למקום הראשון, הייתי בטוח שכשלונות כמו סרטה של מדונה Swept Away יהיה אי שם למעלה, הסרט הזה הגיע למקום ה- 19, לעומתו הסרט של מאריה קארי 'נוצץ' הגיע למקום הרביעי, לדעתי הסרט של מדונה גרוע בהרבה".ונראה כי המצביעים לא ממש אוהבים את הסרטים בהם זמרות מנסות לשחק. בעשירייה הפותחת ניתן גם למצוא את סרטה של בריטני ספירס "קרוסרודס". הספייס גירלס הגיעו עם סרטם "עולם הספייס" למקום השלישי ואילו קיילי מינוג נמצאת במקום ה- 12 עם "סטריט פייטר" (גרסה קולנועית למשחק המחשב המצליח עם זאן קלוד ואן דם).
עוד ברשימה: "גריז 2", "איש הנצח 2", סרטו של אד ווד "תוכנית 9 מהחלל החיצון" ו "מגרש השדים 2".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !
חיפוש בארכיון החדשות
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לבחור שנה וחודש וללחוץ על כפתור החיפוש)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!