חדשות קולנוע וסרטים

חדש בדי וי די

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: מערכת "סרט"

חברת "פורום פילם" מתהדרת בחבילה חדשה שיוצאת החודש וכוללת את מארז העונה השלישית של "האנטומיה של גריי", אחת הסדרות הפופולאריות שיש היום. כמו כן נראה כי החבילה הנוכחית פונה ועוסקת בעיקר בדור הצעיר. אקשן וקומדיה לבני הנעורים הכוללת את אחת הקומדיות המטורפות של השנה שלא זכתה להקרנות מסחריות בארץ, פיינאפל אקספרס.

אז ארזו את החפצים, כי אנחנו לוקחים אתכם למסע קולנועי וטלוויזיוני מרתק ובחלק מהמקרים בתלת מימד.

מסע אל בטן האדמה

אחד הסרטים המצליחים של הקיץ, שמגיע ל-DVD בתלת מימד!

בניסיון למצוא מה עלה בגורל אחיו, טרבור (ברנדן פרייז'ר, "המומיה") יחד עם אחיינו הצעיר שון ומדריכתם האנה מגלים עולם עוצר נשימה אך מסוכן באותה המידה עמוק בבטן האדמה. הסרט מבוסס על סיפרו הקלאסי של ז'ול וורן.

הדי וי די מגיע במארז 2 דיסקים עם גירסת דו מימד ותלת מימד+משקפיים - לנוחיות הצופים בבית.

טרמפ לירח D 3 - בדיבוב לעברית!

נאט, איי.קיו וסקוטר מחליטים ללכת למקום שבו אף כף זבוב לא דרכה בעבר- הירח! השלושה מחליטים להתגנב לטיסתה ההיסטורית של "אפולו 11" לירח כשבדרך עליהם להתמודד עם זבובים סובייטים שמבקשים לחבל במשימה האמריקאית.

ה-DVD מגיע בגירסת דו ותלת מימד ועם 2 זוגות משקפי תלת מימד במארז!

סיפורי נרניה: הנסיך כספיאן - גם בדיבוב לעברית

מהדורת אספנים בעלת 2 תקליטורים, הצטרפו לפיטר,סוזן,אדמונד,לוסי, אסלן האדיר והמלכותי ולנסיך כספיאן, בזמן הובלתם את את אנשי נרניה במסע מרתק להחזרת השלום והתהילה לממלכתם הקסומה.

עם דיסק תוספות מיוחד הכולל: בתוככי נרניה, על סט הצילומים, לדמיין את נרניה, הפספוסים של נרניה ועוד!

חטופה

לוק בסון מביא את סרט המתח של השנה בכיכובו של ליאם ניסן. במהלך חופשה בפריס קים (מגי גרייס, "מועדון הקריאה של ג'יין אוסטין") נחטפת על ידי מפעילי רשת לסחר בנשים. אביה (ניסן) סוכן CIA לשעבר, באמצעות מעט הרמזים שקיבל מקים לפני חטיפתה, יוצא אחר בתו במטרה אחת ויחידה- לגרום להם לשלם!
בוי A

ג'ק (אנדרו גארפילד) הוא בוי A, כינוי הניתן לו לאחר שביצע פשע נורא בילדותו. לאחר ריצוי עונשו הוא יוצא אל עולם זר שעד היום לא היה לו בו חלק. למרות ניסיונותיו להשתלב מחדש בחברה עברו ממשיך לרדוף אותו עד שהוא מגיע להתנגשות הבלתי נמנעת. זוכה 4 פרסי האקדמיה הבריטית ה- BAFTA !

צ'ארלי ברטלט

קומדיה שנונה על אהבה והתבגרות במאה ה-21. צ'ארלי ברטלט הוא נער שנון וחכם ממשפחה עשירה אך 'קצת' בעייתית שמנסה להתחיל את שנת הלימודים בתיכון חדש. אישיותו היחודית (יחד עם נגישותו לתרופות פסיכיאטריות) גורמת לכך שהוא נהפך לאיש סודם של תלמידי התיכון שבסך הכל רוצים להרגיש טוב יותר. עם: רוברט דאוני ג'וניר ("צ'אפלין") והופ דייויס ("אודות שמידט")

פיינאפל אקספרס

הקומדיה המטורפת החדשה לבית אפאטו ("סופר באד", "הדייט שתקע אותי") שלא זכתה להקרנות מסחריות בארץ. דייל (סת' רוגן,"בתול בן 40") סטלן עם קבלות, עד לרצח מאפיונר רם דרג על ידי שוטר מושחת. כעת, דייל וסוחר הסמים שלו סול (ג'יימס פרנקו-"ספיידרמן") נאלצים לנוס על נפשם מאימת השוטרים והמאפיונרים שבעקבותיהם. הסרט יצא גם בבלו ריי.

אמריקן קולג'

קומדיה היסטרית במסורת סרטי "אמריקן פאי".

3 חברים יוצאים לבחון קולג' אפשרי ללימודים. בדרך הם צריכים להתמודד עם בני הקולג' שמבקשים למרר את חיי "החדשים", בנות הקולג' היפהפיות אך מטורפות, צוות המרצים והאחד את השני!

הסדרה ששברה את כל שיאי הצפייה בארה"ב מגיעה ל-DVD בעונה חדשה לגמרי!

ובאגף הטלוויזיוני

קשמיר מאפיה -עונה 1

היישר מרשת HBO וממוחו הקודח של דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה") מגיעה סדרת הקאלט הבאה. מיה, זואי, ג'ולייט וקייטלין הן ארבע חברות שאפתניות ודעתניות המנסות לתמרן בין המשפחה ועולם העסקים של ניו-יורק בעזרתן של האחת והשניה. עם: לוסי ליו ("המלאכיות של צ'רלי", "אלי מקביל") ומירנדה אוטו ("מלחמת העולמות").

האנטומיה של גריי- עונה 3

זוכת פרס גלובוס הזהב על עונה זו. הצטרפו למק'סטימי ,מק'דרימי וכל חבורת "סיאטל גרייס" בעונה חדשה,מלהיבה ומרגשת, במארז מיוחד בן- 7 דיסקים כולל התוספות המרתקות: ראיון אחד על אחד עם אלן פומפאו, עושים משמרת עם פטריק דמפסי, מנתחים את האנטומיה של גריי: סצנות חדשות שלא שודרו מעולם, סצנות אהובות במיוחד, הערות היוצרים, סצנות שהוצאו בעריכה ועוד.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט