רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים
ג'וש ברולין נכנס למוסד גמילה
ג'וש ברולין, עושה צעד אמיץ ומחפש פתרון במוסד לגמילה מאלכוהול וסמים. לפי מגזין "פיפל", כוכב "יחידת הגנגסטרים" לאחרונה נכנס למוסד גמילה בצפון קליפורניה. הכוכב, שנמצא בהליכי גירושין מאישתו, השחקנית דיאן ליין, כיכב בכותרות לאחרונה, לאחר שפרץ מכות בפאב אירי שבסנטה מוניקה, קליפורניה.
[*]
התקרית, צולמה במצלמות האבטחה ויומיים לאחר מכן, ברולין אמר ל – TMZ כי הוא הולך להתפכח. כשהוא נשאל האם הוא מתחרט על ההתנהגות שלו ב – 2 לנובמבר, אמר: "בהחלט. זה לא יקרה שוב".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !
אין מאמרים מחודש יוני
חיפוש בארכיון הרכילות
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לבחור שנה וחודש וללחוץ על כפתור החיפוש)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!