רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - קריסטן סטיוארט, מקאדמס ולה-באף מאוהבים

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לא ברור מה היה באוויר של הוליווד השבוע אבל הדיווחים על זוגות מפורסמים ומעלליהם לא הפסיקו לזרום: מי מתחתן, מי התחיל לצאת, מי עברו לגור ביחד , מי נפרדו אחרי עשור וגם מה ריגש כל כך את דסטין הופמן?

אחרי אינספור שמועות ולחשושים עלו השבוע לרשת תמונות פפראצי המאששות את הספקות לגבי נטיותיה המיניות של כוכבת "דמדומים" קריסטן סטיוארט ובה היא נראית מתנשקת בלהט עם בחורה. בת הזוג של סטיוארט עונה לשם סטפני סוקולינסקי או בקיצור "סוקו" והיא זמרת-שחקנית צרפתייה, השתיים נצפו בפריז מחזיקות ידיים ומדגמנות חיבה מרשימה.

[*]

קייסי אפלק, הלא הוא אחיו השחקן ("ההתנקשות בג'סי ג'יימס") בן ה-40 של בן אפלק, וסאמר פיניקס, הלא היא אחותם של חואקין וריבר פיניקס, נפרדים אחרי 10 שנים של זוגיות יציבה. לשניים שני בנים בני 11 ו-8, העונים לשמות אינדיאנה ואטיקוס. קייסי הכיר את סאמר בשנת 2000 דרך אחיה חואקין והשניים התחתנו כעבור שש שנים. דובריו של השחקן מסרו שסאמר וקייסי אכן נפרדו אך נשארו חברים קרובים. לפחות קייסי יכול להתנחם בכמה טיפים מאחיו באשר לפרידה אחרי קשר ארוך וממוסד.

[*]

מגזין "לייף אנד סטייל" מבשר שיש התחממות בגזרת "בלש אמיתי" והזוג המתהווה מהעונה השנייה - רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש - עברו לגור ביחד. מקאדמס את קיטש צולמו עוד לפני מספר חודשים סועדים יחדיו ארוחת בוקר ומאז החשדות אודותיהם ניצתו. מקאדמס אמנם סירבה להתייחס לכך בתקשורת אבל תצפיות נוספות שלה בדייטים עם קיטש כבר לא השאירו מקום לאפשרויות אחרות. מקור למגזין מוסר שכוכבת "ספוטלייט" חיה בדירתו של קיטש ושהם נוהגים לאכול בראנץ' ביחד ולעשות כושר. עוד הוסיף המקור החטטן שהעניינים בין השניים נהיו כל כך רציניים שרייצ'ל כבר הציגה את טיילור למשפחה ושהוא הסתדר מצוין עם אמא שלה. התחלנו לכתוב את הצ'ק.

שיה לה-באף מתחתן, הנה מילים שלא חשבנו שנקליד בקרוב, אבל כן, זה כנראה קורה. לצערן של כמות לא מבוטלת של מעריצות (ומעריצים) השחקן הפרובלמטי הולך להתחייב כדת וכדין עם זוגתו בארבע שנים האחרונות מיה גות'. השניים הכירו על סט סרטו הפרובוקטיבי של לארס פון טרייר "נימפומנית". ביולי האחרון גות' ולה באף נכנסו לוויכוח קולני קשה באמצע הרחוב שבסופו שיה איים בפני זרים להרוג את גות' והם נפרדו לזמן קצר אבל זה לא הפריע לגות' לחזור אל זרועותיו. מיה תועדה עונדת טבעת יהלום על האצבע המיועדת כשהיא מלווה בבעלה לעתיד, זאת אחרי שהם ערכו קניות בסופר מקומי בלוס אנג'לס ושיה סיפר לקופאית שהוא הולך להתחתן. המדור מקווה שהאירוסין יהיו ארוכים מהרגיל כי כבר לא נשאר לו כסף מהאייטם הקודם.

[*] הנה ידיעה שאתם חייבים לספר להורים שלכם...טוב אולי בעצם לא. מי ידע שבין שני האייקונים מהעבר ג'יימס דין ומרלון ברנדו היה קשר, כלומר קשר מיני סאדו-מאזוכיסטי. מאז מותו של ג'יימס דין חייו היוו בסיס לחרושת שמועות ומיתוסים גדולים מהחיים, כך גם מיניותו המעורפלת וכעת באדיבותם של אוטוביוגרפיה לא רשמית וה"דיילי מייל" עולים לפני השטח סיפורים עסיסיים חדשים. האוטוביוגרפיה טוענת שדין וברנדו הכירו עוד ב-1949 בסטודיו לשחקנים כשדין היה רק בן 18 וברנדו בן 25. מרלון היה בזמנו מניה חמה כשזרח בשמי ברודווי עם "חשמלית ושמה תשוקה" וג'יימס ניגש אליו והתוודה בפניו שהוא המעריץ הגדול ביותר שלו. האגדה מספרת שמאותו הערב התחיל רומן חשאי בין שני הכוכבים וברנדו היה השולט בקשר, הוא נהג לכבות סיגריות על גופו של דין לבקשתו ואילץ אותו לצפות בו מקיים יחסי מין עם אחרים. עוד טוען הספר שדין היה מאוהב עד מאוד בברנדו אך ברנדו לא החזיר לו אהבה כי היה מאוהב בעיקר בעצמו.



[*]

ובינתיים לעניינים חביבים יותר. במסגרת סדרת הטלוויזיה "מצא את השורשים שלך" נחשפו בפני דסטין הופמן פרטים מסמרי שיער אודות מוצאו. ממצאי תחקיר התכנית העלו שאביו של הופמן היה יהודי ומשפחתו נאלצה להגר לארה"ב מאירופה על מנת שיוכלו להימלט מהאנטישמיות שהציפה את היבשת. במשך השנים הם למדו לשמור על זהותם היהודית בסוד. הופמן גדל בלוס אנג'לס לאחר שהוריו עברו משיקגו, על מנת להתנתק ממשפחתם וממורשתם היהודית. בעקבות כך, הופמן כלל לא ידע על יהדותו מצד האב.

בנוסף נחשף בתכנית שסבו של הופמן נרצח בידי הבולשביקים ברוסיה, כשניסה להציל את הוריו מהפוגרומים שהתבצעו שם ושאימו של הסבא, סבתא-רבא שלו, ליבא הופמן, הצליחה לשרוד את עבודות הפרך והתנאים הקשים של מחנה הריכוז הסובייטי ועברה מברית המועצות לארגנטינה, שם היא השיגה אשרת הגירה לארה"ב. בשנות ה–30, בהיותה בת 64, היא הגיעה לארה"ב. היא התגוררה בביתם של קרובי משפחתה בשיקגו ומעולם לא פגשה את הנין שלה. הופמן בכה עקב הגילויים הללו, הוא הביע צער על המורשת שהוסתרה ממנו כל חייו, לא לפני שכינה את סבתא-רבא ליבא גיבורה. כמו כן אמר בקול צרוד שמשפחתו נלחמה לשרוד כדי שהוא יהיה פה ודאג להכריז "אני יהודי" בגאווה.

[*]
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט