רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - וין דיזל ודה רוק בכסאח

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בשדרת הכוכבים: שני כוכבי אקשן ענקיים מתנגשים, ילדיו של זוכה אוסקר מוכר מאוד נדחים מבית הספר, וינונה ריידר מעדיפה שלא לחזור לתיכון ויו גרנט נותן טיפים חשובים לחיי הנישואים
במהלך צילומי "מהיר ועצבני 8" נרקמה ידידות חדשה ומופלאה בין שני השרירנים דה רוק (דוויין ג'ונסון) ווין דיזל והם לא מפסיקים לפזר אהבה לכל עבר. אז זהו שלא. דה רוק העלה לפני מספר ימים לאינסטגרם פוסט שעוסק בשחקן שעלה לו על העצבים בשל חוסר מקצועיותו על הסט וציין שאם הוא נראה בסרט עצבני זה כי הוא באמת היה. הוא לא נקב בשמות. האתר TMZ לקח על עצמו את הזכות לחקור את העניין לעומקו ופרסם שהשחקן הבעייתי הוא לא אחר מאשר וין דיזל.

אחת ההשערות להתנגחות הייתה שדיזל, כמפיק הסרט, עשה שינויים שלא היו לרוחו של דה רוק. מקורות על הסט מספרים שיש מתח רב בין השחקנים וההפקה נתקלת בקשיים להמשיך לצלם כרגיל. השמועות טוענות שדיזל עיכב את הצילומים כשהרבה לאחר ושלא הסכים לצאת מחדרו, מנגד יש האומרים שדווקא זה היה דה רוק שסיבך את המצב עם האיחורים שלו בתנאי שהוא טרח להגיע בכלל.

שלושה ימים חלפו ודיזל החליט לשבור שתיקה ולחשוף את האמת. כמעט. וין העלה לאינסטגרם קטע וידאו בו הוא מספר כמה מתיש היה לשחק ולהפיק שני סרטים ברצף ועכשיו הוא יכול סוף סוף לחזור למשפחתו. כשהתייחס לריב המתוקשר אמר "תנו לי שנייה ואני אספר לכם הכל". וכך זה הסתיים. אנחנו נחכה.

[*]

שנת הלימודים אוטוטו בפתח וההורים ממהרים לרשום את ילדיהם לבתי הספר המקומיים. בין ההורים ניתן גם למצוא את מאט דיימון ואשתו שחפצו לשלוח את שלוש בנותיהן למוסד לימודי פרטי ויוקרתי בברוקלין בשם סיינט אן. אלא שהבית ספר לא התרשם כל כך מהייחוס הנחשב של הבנות ודחה את קבלתן על הסף. הסיבה: הכיתות כבר מלאות ולא נותר מקום. מקורב לתקרית המרעישה תיאר את המחדל במילים הללו: "הייתה להם שיחה עם בית הספר אבל סיינט אן פשוט לא מוכן לכופף את החוקים. לא אכפת להם מי ההורים או התלמידים. לא חסרים בתי ספר שהיו בשמחה משנים את החוקים. הם מכניסים את ילדי המפורסמים לכיתה באמצע השנה ועושים כל מה שמבקשים מהם. סיינט אן ממש לא כזה". ממתי זה לא מספיק להיוולד להורים עשירים ומפורסמים כדי להשיג הכל בחיים?

[*]

קצת רקע על סיינט אן: לא מחלקים בו ציונים, המשמעת לא קשוחה מידי, שכר הלימוד בשמיים (כ-40,000 דולר לשנה), ובין בוגריו הנוצצים לנה דנהאם, ג'מימה קירק ומעצב האופנה זאק פוזן. כרגע ילדיו של איתן הוק וילדיה של מגי ג'ילנהול לומדים שם. אוי לבושה.

עכשיו עם קאמבק מפואר בסדרה מצליחה וינונה ריידר התפנתה לשתף את מעריציה בהווי ימי התיכון שלה, כשרק פרצה לחיינו בסרטו של טים ברטון "ביטלג'וס". התקופה לא הייתה פשוטה לשחקנית הברונטית וחבריה לספסל הלימודים לא ויתרו על שימוש בכינויים מעליבים. "הפרסום לא עזר לי בתיכון מבחינה חברתית, למעשה הוא הזיק יותר. קראו לי משונה ומכשפה". כזכור דמותה של ריידר ב"ביטלג'וס" לובשת שחורים ובעלת עור חיוור.

[*]

על הביקורת בדבר תפקידה כאמא היסטרית בStranger Things"-" כשאין לה ילדים במציאות אמרה ריידר: "אני יודעת שדבר לא משתווה לזה אבל כשנולדה לי אחיינית יכולתי לקפוץ מול מכונית ולמות בשבילה, בשביל האדם הקטן הזה שאני אפילו עוד לא הכרתי".

ולסיום אי אפשר בלי עצה לחיים בחסות יו גרנט שמצא את הנוסחה המנצחת לנישואים מאושרים שיחזיקו מעמד לעשרות שנים. מיותר לציין שגרנט אינו נשוי ומעולם לא היה. הבריטי תכול העיניים נחת בתכנית הרדיו של הווארד סטרן ושיתף את הסוד, ובכן כל מה שצריך זה להשתעשע קצת מהצד עם אחרים. יו ניסח זאת כך: "תמיד הערצתי את האיטלקים והצרפתים על המסירות והרצינות שלהם בנישואים. אבל זה מובן שבחמש אחר הצהריים יש סיכוי לאורחים מזדמנים. אתה לא מתרברב בזה ולא אומר מילה, זה שומר על בני הזוג ביחד. מי כמוהו יודע, בכל זאת ארבעה ילדים משתי נשים שונות ובגידה מפורסמת אחת בליז הארלי כשנתפס עם זונה במכוניתו אי שם בניינטיז. היו זמנים.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1מה קורה ינון () | 22/07/2021 02:20:18
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט