רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: גל גדות מככבת בשער "רולינג סטון"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ג'יי תומאס הלך לעולמו בגיל 69, לורה פרפון ובן פוסטר מקבלים לעולם בת בכורה, גל גדות ממשיכה לעשות לנו כבוד, ג'וס ווידון מואשם בבגידות סדרתיות על ידי גרושתו וריאן ריינולדס מברך את אשתו
גל גדות כובשת את שער ה"רולינג סטון"

גל גדות שלנו, שרק לפני כמה ימים הגיעה ל-10 מיליון עוקבים באינסטגרם, נמצאת על שער גיליון ספטמבר של מגזין "רולינג סטון", שנחשב לשער החשוב של השנה, כשהיא עונדת את צמידי וונדר וומן שלה. השחקנית הישראלית, שזכתה לתהילה עולמית על תפקידה מוצגת בראיון רחב היקף שבו היא מדברת על ילדותה בישראל ושירותה הצבאי. גדות שגדלה בראש העין, סיפרה כי "היו לה חיים מאוד מוגנים . לא הייתה שום צפייה בטלוויזיה. זה תמיד היה 'קח כדור ולך לשחק' ". השחקנית סיפרה ל"רולינג סטון" כי "באופן כללי הייתי ילדה טובה, תלמידה טובה ובתור נערה תמיד הייתי עם פצעים ושריטות על הברכיים".

הכוכבת דיברה גם על הקריירה, וונדר וומן, וגם בקצרה על ג 'וס ווידון, שמוקדם יותר השנה נודע כי יחליף את זאק סניידר כבמאי הסרט "ליגת הצדק". "ג'וס, לפי הבנתי, היה הבחירה של זאק להיות הבמאי שיסיים את הסרט", הסבירה גדות. "והטון (של הסרט) לא יכול להיות שונה לגמרי, כי הוא כבר צולם. ג'וס פשוט עושה תיקונים אחרונים".

[*]

השחקן והקומיקאי ג'יי תומאס הלך השבוע לעולמו בגיל 69

השחקן זוכה האמי הלך לעולמו השבוע. לפי הדיווחים תומאס נלחם בסרטן ונפטר כאשר הוא מוקף בבני משפחתו. הכוכב היה ידוע בעיקר בזכות תפקידו בתור ג'רי גולד בסדרה "מרפי בראון" ועל תפקיד זה זכה פעמיים בפרס האמי. "ג 'יי תומאס היה אחד האנשים הכי מצחיקים והכי נחמדים שאני מכיר והיה לי את הכבוד לקרוא לו גם לקוח וגם חבר במשך יותר מ-25 שנים", אמר מנהל יחסי הציבור שלו, תומאס אסטי. "הוא יחסר לרבים".

[*]

כוכבת "כתום זה השחור החדש" קיבלה לעולם בת בכורה

לורה פרפון ("מופע שנות ה-70", "כתום זה השחור החדש") ובן פוסטר ("באש ובמים") קיבלו בברכה לעולם את הילדה הראשונה שלהם יחד. שני השחקנים הודיעו בינואר השנה כי הם מצפים לילד, וכבר בחודש יוני התראיינה לורה לתכנית של קלי וריאן וחשפה בטעות את מין העובר. בחודש יולי בשנה שעברה היו שמועות כי השניים יוצאים. השמועות אושרו כאשר הצמד צעד יחד על השטיח האדום בחודש אוקטובר האחרון. גרושתו של ג'וס ווידון טוענת: יוצר "באפי" הוא הסוג הגרוע ביותר של פמיניסט גברי

ג'וס ווידון, האיש שהביא לנו "באפי ציידת הערפדים", נתפס בעיני מעריציו כפמיניסט בזכות "באפי" שייצגה מסרים פמיניסטים והציגה דמויות נשיות מורכבות. עם זאת, הדימוי הציבורי מתנפץ כעת בגלל אשתו לשעבר של ווידון, קאי קול, שמאשימה אותו בבגידה והתעללות רגשית לאורך כל 16 שנות הנישואין שלהם.

"אני רוצה לתת לנשים לדעת שהוא לא מי שהוא מתיימר להיות," אמרה קול. היא טוענת שהוא הודה שהסתיר ממנה עניינים מרובים שהיו לו עם השחקניות שלו, עמיתות לעבודה, מעריצות וידידות בזמן שהיו נשואים. "אני רוצה שהמעריצים שלו ידעו שהוא אנושי, ושכל הארגונים שרוצים לתת לו פרס על עשייה פמיניסטית יחשבו פעמיים בעתיד על כיבוד אדם שאינו מיישם את מה שהוא מטיף לו", ציינה קול. המאמר אף הוביל להשבתת אתר המעריצים שלו לאחר 15 שנות פעילות. ווידון עצמו אינו הגיב אך שלח נציג מטעמו שאמר "שההצהרה שלה כוללת אי דיוקים והצגות מוטעות ושווידון אינו מגיב מתוך דאגה לילדיו והכבוד לאשתו לשעבר."

[*]

ריאן ריינולדס מאחל לאשתו בלייק לייבלי ברכת יומולדת כמו שרק הוא יודע

השחקן, שידוע בציוצים המשעשעים שלו שעוסקים בין השאר על איך זה להיות אבא, בירך את אשתו, הכוכבת בלייק לייבלי ("גוסיפ גירל") לרגל יום הולדתה ה- 30 כשפרסם תמונה של שניהם בטוויטר כאשר רואים חלק קטן מראשה והוא במרכז. בלייק העלתה תמונות שלה לרשתות החברתיות בהן היא נראית מבלה וחוגגת עם חברותיה הקרובות וביניהן תוכלו למצוא גם את אנה קנדריק וחברותיה לסרט "אחוות הג'ינס".

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט