רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: כריס פראט מתארס עם בתו של שוורצנגר

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: האירוסים של כוכב "שומרי הגלקסיה" עם בתו של כוכב האקשן, ניקול קידמן ורמי מאלק מתפייסים לאחר ההתעלמות שלה ממנו בגלובוס הזהב, מישל פייפר מצטרפת לראשונה לאינסטגרם וחגיגות ה-30 של כוכבת "יומני הערפד"
כריס פראט מתארס עם בתו של ארנולד שוורצנגר

אחת הידיעות הראשונות שפרסמתי במדור הייתה על הגירושין של כריס פראט ואנה פאריס. זה שבר את ליבי יחד עם לבבותיהם של מיליוני מעריצים ברחבי העולם, אבל החיים ממשיכים הלאה וכך גם השניים ולפני מספר חודשים החל פראט לצאת עם בתו של כוכב האקשן ארנולד שוורצנגר, קתרין. כוכב "שומרי הגלקסיה" הודיע על האירוסים ביום שני האחרון בחשבון האינסטגרם שלו: "קתרין היקרה, אני כל כך שמח שאמרת כן!" כתב השחקן בן ה-39. "אני נרגש להינשא לך. גאה לחיות באופן נועז ומלא אמונה איתך, הנה מתחילים!"

רק לפני חודש השניים הפכו את הזוגיות שלהם ל"רשמית באינסטגרם", כשפראט פרסם קולאז' של תמונות לכבוד יום הולדתה ה-29 של בת זוגו וכתב: "החיוך שלך מאיר את החדר. אני נוצר את הזמן שלנו יחד". ומה לאקסית היה לומר על זה? רק פרגון! השניים כזכור נפרדו בצורה יפה כידידים וחולקים משמורת על בנם ג'ק. פאריס בירכה את הזוג והגיבה על הפוסט "אני כל כך שמחה בשביל שניכם!".

[*]

מישל פייפר מצטרפת לאינסטגרם בפוסט נוסטלגי

מישל פייפר הצטרפה לרשת החברתית אינסטגרם ביום רביעי האחרון וציינה את המאורע עם תמונה נוסטלגית מימיה בתור סלינה, קאטוומן מהסרט "באטמן חוזר" בשנת 1992. פייפר סיפרה ל"ואניטי פייר" שהיא חששה לחשוף את חייה לעיני הציבור ונמנעה מלהצטרף למדיה במשך הרבה מאוד זמן. "ביליתי את כל חיי לעשות כמה שפחות באופן ציבורי ולנסות להתחבא," אמרה. "אני מאוד חוששת לגבי הכניסה לעולם המדיה החברתית. אני מפחדת שאני אומר דבר לא נכון ומישהו ישר יתקוף אותי בקיר".

למרות זאת הודתה שנכנסה לאינסטגרם כיוון וצפתה בכל חברותיה מתמכרות לרשת הזו. "התחלתי להבין שאני סקרנית לגבי זה בגלל המעורבות הרבה של חברות שלי באינסטגרם. ראיתי שהן נהנות מהדבר הזה ואני חושבת שהבנתי שזו בעצם דרך טובה מאוד לתקשר עם אנשים ומעריציי", היא הסבירה והוסיפה שזו דרך טובה לשתף אותם בפרויקטים עליהם היא עובדת. מישל אמורה לככב בתור המלכה ב"מליפיסנט 2" שייצא בחודש מאי הקרוב ובנוסף באפריל בסרט "הנוקמים: סוף המשחק" בתור ג'נט ואן דייט. נינה דוברב משנה קידומת ומציינת את האירוע בחגיגה ענקית

נינה דוברב חגגה את יום הולדתה ה-30 יחד עם וין דיזל במסיבה בנושא פסטיבל המוזיקה המוכר "קואצ'לה". כוכבת "יומני הערפד" הפכה לבת 30 בתחילת ינואר וסימנה את אבן הדרך הזו בחגיגות שנמשכו כל הסופ"ש האחרון במסיבה עמוסה בכוכבים תחת הכותרת "נינהצ'לה". נינה שיתפה את 17 מיליון עוקביה בתמונות מהחגיגה בחשבון האינסטגרם שלה בהן היא לובשת כתר פרחים ומחליפה בין שתי שמלות שונות. בין האורחים נכללו גם החברה הטובה ביותר של הכוכבת - ג'וליאן האף, ונסה הדג'נס, שון מנדס, צ'ייס קרופורד ועוד רבים.

מלבד התמונות המהממות שיתפו האורחים סרטונים מעוררי קנאה שלהם מראים את מהלכי הריקוד הטובים ביותר שלהם. "30 לא מרגיש כמו משהו שונה מדי. לפחות לא התנהגתי ככה בסופ"ש הזה", כתבה דוברב. "אבל אני בהחלט בת 30 כי ההאנג-אובר מרגיש אחרת לגמרי ממה שהוא הרגיש בשנות ה-20 שלי. אני כרגע מחלימה וכן הגב שלי עדיין כואב גם כמה ימים לאחר מכן, אני מניחה ש#זהגיל30", הוסיפה.

[*]

ניקול קידמן מתקנת את הטעות מגלובוס הזהב

בשבוע שעבר נערך טקס גלובוס הזהב וברגע מביך ניקול קידמן התעלמה מרמי מאלק, לא בכוונה כמובן, כשניסה לדבר איתה אחרי זכייתו בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו כפרדי מרקורי ב"רפסודיה בוהמית". הסרטון המביך הפך כמובן לוויראלי ורדף את מאלק במשך שבוע. הוא דיבר על כך כשהתארח בתכניתו של ג'ימי וקימל ואמר "אני מכיר אותה שנים, למרות מה שנראה מהסרטון, אז חשבתי שאני יכול לגשת בקלות ולומר היי, אבל באותו הרגע זה היה ממש מביך", הסביר מאלק. "יש לי תחושה שזה כנראה ירדוף אותי באינטרנט עכשיו". למרבה המזל, בטקס פרסי המבקרים בראשון האחרון, העניין תוקן וקידמן ומאלק צולמו כשהם צועדים יחד על השטיח האדום מחויכים. "כנראה לא שמתי לב שהיד שלו הייתה על הגב שלי, אנחנו חברים טובים", אמרה קידמן בתגובה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט